NEMCI VRBUJU GENERACIJU Z ZA VOJSKU: Blistave reklame vode u Bundesver
BLISTAVE reklame i povoljni uslovi rada treba da privuku vojnike generacije Z da se prijavu u vojsku. Situacija je delikatna, jer ih ministar odbrane Boris Pistorijus poziva da transformišu Nemačku u naciju "spremnu za rat".
Britanski "Telegraf" prenosi da je, zainteresovanost za vojnu službu porasla 2022. godine, posle ruskog napada na Ukrajinu, sada ponovo u padu. To je navelo vlasti u Berlinu da pokrenu nove reklamne kampanje.
U nemačkoj vladi se čak govori o vraćanju regrutacije za muškarce koji su završili školovanje, a Ministarstvo odbrane je priznalo da je bila "greška" da se prekine ova praksa 2011. godine. Ključna ciljna grupa je generacija Z, koja je rođena između 1997. i 2012. godine i možda je najpoznatija po tome što je od ranog detinjstva sposobna za digitalizaciju. Ali ista grupa je skeptična u pogledu toga da li Bundesver može da ponudi zdravu ravnotežu između posla i privatnog života, fleksibilnosti i radnih uslova na nivou privatnog sektora.
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (0)