KADA se u poslednjoj epizodi popularne krimi-drame "Tajkun" Vladan Simonović grčevito uhvatio za grudi i pao na ulicu, svi gledaoci su shvatili da je doživeo infarkt.
U PESNIČKU avanturu sam krenula stidljivo i polako, osluškujući publiku i njihove reakcije. Tek kada sam bila sigurna da im se pesme dopadaju, prihvatila sam učešće na promocijama i festivalima. Najlepša i najbolja inspiracija su sama deca i njihova čista i plemenita duša, oni su večita inspiracija da budemo bolji i radimo lepe stvari zbog njih.
KRITIČARU nije lako da piše o predstavama kao što je "Kramer protiv Kramera", u koprodukciji Beogradskog dramskog pozorišta i novosadskog Centra za razvoj vizuelne kulture.
MATICA srpska u Novom Sadu objavila je dvobroj svog Zbornika za književnost na engleskom jeziku „Literary Links of Matica srpska” u kojem su u stalnoj rubrici „Poezija i Proza” („Poetry and Fiction”) objavljeni prevedeni prilozi: Branka Ćopića, Radomira Andrića, Gorana Petrovića i Miodraga Raičevića.
PARALELNO sa "Kamiondžijama" radio sam i "Ubice mog oca" što je potpuno drugi žanr, a sada sam završio seriju "Nobelovac", gde sam imao priliku da osvojim drugačiji glumački izraz i novi prostor.
ULOGA Mihajla Medakovića u predstavi "Očevi i oci" (režija Veljko Mićunović) donela je glumcu Narodnog pozorišta Aleksandru Vučkoviću čak sedam nagrada: sa svih festivala ( Aleksandrovac, Nikšić, Novi Sad, Banjaluka) vraćao se sa po jednim (iz Užica čak s dva) priznanja, a gotovo istovremeno osvojio je Steriju i "Petra Banićevića".
Komentari (0)