USKRŠNJA DONACIJA KOMPANIJE NECTAR: Kompanija Nectar donirala proizvode i organizovala uskršnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela u Sremsko
Kompanija Nectar, jedan od lidera u proizvodnji zdrave hrane i pića, povodom uskršnjih praznika je obradovala decu, štićenike SOS dečijeg sela u Sremskoj Kamenici. Kompanija je povodom predstojećih praznika organizovala druženje sa decom iz ove ustanove, tradicionalno farbanje uskršnjih jaja, i tim povodom donirala je značajne količine Nectar Family sokova i sokića za decu ovoj ustanovi. Deca su prilikom uručenja donacije učila o tradicionalnim načinima obeležavanja Uskrsa, družeči se sa zaposlenima u kompaniji i uživajući u proizvodima koji stižu iz Nectara.
Kompanija Nectar, kao porodična kompanija neguje tradicionalne vrednosti, što konstantno pokazuje kroz brojne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć najmlađima, ugroženim grupama stanovništva ali i kroz brojne druge aktivnosti pa i sam redizajn svojih najpoznatijih brendova. Upravo prilikom uručenja donacije, najmlađi su mogli da vide nova, redizajnirana pakovanja Nectar Family sokova na kojima su prikazani najlepši i najpoznatiji predeli naše zemlje, a sve sa ciljem promocije tradicije i vrednosti koje neguje. Nectar Family sokovi od sada nose naziv Familija i kroz njihova pakovanja promovisaće se najlepši lokaliteti u Srbiji.
„Kao porodična kompanija koja je za dve decenije poslovanja izrasla od malog preduzetničkog poduhvata u lidersku kompaniju, od velikog značaja nam je čuvanje tradicije i porodičnih vrednosti. Kod nas radi više od 1.000 zaposlenih, a porodični duh, toplina i timska energija i dalje su prisutni. Današnje druženje sa decom iz SOS dečijeg sela predstavlja jedan od najznačajnijih i najlepših segmenata poslovanja naše kompanije, kojoj su pored tržišnih ciljeva, ovakve aktivnosti u najvišem rangu prioriteta. Cilj nam je da na razne načine potrošačima i pre svega najmlađima prenesemo značaj očuvanja tradicije, ljubav prema najbližima i sopstvenoj zemlji, što smo pokazali uporavo i kroz redizajn našeg najpoznatijeg brenda Nectar Family odnosno Nectar Familija sokova“, istakla je Nataša Jokić, direktor marketinga kompanije Nectar.
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (0)