RADIJATORI PROCURILI PRE MINUSA: Početak grejne sezone obeležili brojni problemi na novosadskim kućnim instalacijama
UVERTIRU u novu grejnu sezonu, koja je počela još 1. oktobra, kada je započela redovna isporuka toplotne energije, obeležio je veliki broj havarijskih curenja na kućnim instalacijama.
Foto N. Karlić
To potvrđuju u JKP "Novosadska toplana", čijih svih šest toplotnih izvora nesmetano emituje potrebnu količinu toplotne energije za objekte priključene na njihov sistem daljinskog grejanja.
- Dnevno smo imali između 20 i 25 prijava za curenje radijatora u stanovima - kažu u "Toplani". - Problemi na kućnim instalacijama su u najvećem broju rešeni i svedeni na pojedinačne slučajeve. Važno je podsetiti korisnike kod kojih su još uvek prijavljeni radovi, da nam odjave kada se završe, kako bi objekti bili napunjeni i kako bi bila omogućena isporuka. Reklamacije na kvalitet usluge su uobičajene za početak grejne sezone i prve hladne oktobarske dane. Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je bilo nemoguće u trenutku obezbediti iste temperature u svim objektima, te se zahvaljujemo korisnicima usluga na ukazanom strpljenju tokom trajanja perioda stabilizacije sistema.
Čest problem predstavlja vazduh u kućnim instalacijama, koji uzrokuje neujednačene temperature grejnih tela u objektu pa u tim slučajevima "Toplana" korisnike upućuje na preduzeće sa kojim Skupština stanara ima potpisan ugovor o održavanju. U drugim slučajevima, radnici Toplane u najkraćem mogućem roku izlaze na teren i rešavaju problem vazduha u instalacijama.
- Svi radovi na remontu i revitalizaciji tehničkog sistema su završeni, kao i rekonstrukcija najstarijih i najnepouzdanijih deonica vrelovodne mreže. To će obezbediti viši stepen kvaliteta usluge bez prekida u isporuci toplotne energije za grejanje uzrokovanih havarijskim curenjima. Na nekoliko lokacija u gradu u završnoj fazi su radovi na vraćanju površina u tehnički ispravno stanje, što ni u kom slučaju ne utiče ni na kvalitet ni na kontinuitet isporuke toplotne enrgije - ističu u "Novosadskoj toplani".
KORISNIČKI CENTAR
- NAŠI sugrađani su bili strpljivi i imali razumevanje za radove koje smo izvodili tokom leta, pogotovo po pitanju izmene režima saobraćaja - kažu u "Toplani", kojoj za sve reklamacije korisnici mogu da se obrate na 423-712, 420-853 kao i 0800-100-021, svakodnevno od šest do 22 časa. Prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića jedan otvorene su od sedam do 20, a subotom od sedam do 15 časova. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
"TI SI KRETEN!" Žestoka svađa u studiju Hit tvita, Babić udario na Antonijevića
ŽESTOKA svađa izbila je večeras u studiju televizije "Pink" u emisiji Hit Tvit gde gostuju predsednica Narodne Skupštine Srbije Ana Brnabić, pravnik Milan Antonijević i biznismen Branko Babić.
16. 11. 2025. u 21:55
ZELENSKI ALARMIRAO EVROPU: Rusija će pokrenuti veliku agresiju na kontinent, poznata i godina
UKRAJINSKI predsednik Volodimir Zelenski tvrdi da Rusija planira da pokrene veliku agresiju na evropskom kontinentu 2029. ili 2030. godine, navodeći da na to ukazuje povećana ruska proizvodnja oružja.
13. 11. 2025. u 10:54
TAJ MALI ŽUT BIKINI: Teniserke zapalile net fotkama sa plaže
ARINA Sabalenka i Paula Badosa su u žiži.
18. 11. 2025. u 11:34
Komentari (0)