MOTOROM OBIŠAO BiH: Banjalučanin Dalibor Vrhovac veliki zaljubljenik u dvotočkaše ostvario svoje dečačke snove

T. CVIJETIĆ

29. 04. 2024. u 08:45

ŽIVETI punim plućima u Srpskoj nikad nije bilo jednostavno, ali jedan primer pokazuje kako se, ipak, snovi mogu pretvoriti u realnost. Banjalučanin Dalibor Vrhovac je profesionalni vozač taksija, zaljubljenik u motore odmalena, i smatra da vožnja dvotočkašem pruža posebnu dimenziju, a nedavno je sa svojom mašinom, "jamahom" od 600 kubika, obišao i BiH.

МОТОРОМ ОБИШАО БиХ:  Бањалучанин Далибор Врховац  велики заљубљеник у двоточкаше остварио своје дечачке снове

Foto: Ustupljena fotografija

Dalibor je o motoru sanjao od detinjstva, a svoj dečački san o kupovini većeg motora ostvario je relativno kasno.

- Kupovinom motora sam upoznao neku slobodu tokom vožnje, i taj osećaj se teško može opisati, mnogi ga povezuju sa adrenalinom, brzom i neopreznom vožnjom, opasnom i po same vozače, ali pametna vožnja može biti prijatna, zanimljiva i da otkrije puno mesta u prirodi koje možda ne bismo obišli automobilom - priča Dalibor za "Novosti".

Dodaje da ima svoju "relaks" rutu, koju može da napravi u jednom danu Banjaluka - Jajce, zatim Manjača, Han Kola i povratak nazad. Najlepše mu bilo da "krstari" motorom pet dana kroz BiH, posebno Hercegovinu i Srednju Bosnu.

- Na put sam išao sa drugaricom koja je takođe zaljubljenik u motore. Prvo smo se zaustavili u Kupresu, gde je divan vazduh, zatim smo pili kafu u Posušju, nastavili smo ka vodopadu Kravice pored Ljubuškog gde smo se okupali, potom smo krenuli ka Stocu - priča Dalibor.

Šta će ti, opasno je!

DALIBOR Vrhovac je našao svoju "jamahu" u inostranstvu gde mu živi drug. Zamolio ga je da ode, pogleda i kupi taj motor, na šta mu je on rekao: "Šta će ti, opasno je".

- Kada sam mu kazao "Milane to je moj san od detinjstva", on se nije više dvoumio i kupio mi je motor - kazao je Vrhovac.

Nakon toga su, objašnjava, putem bukinga našli prenoćište na pola puta od Stoca.

- Posle smo krenuli u pećinu Vetrenica u opštini Ravno blizu manastira Zavala. Nakon toga sledi Mogorjelo, gde su ostaci starog rimskog grada, onda smo došli na korita Bune, a pred dolazak u Mostar bukirali smo smeštaj - kaže naš sagovornik.

Sledeći dan su se uputili ka Jablanici, zatim u Konjic gde su posetili Titov bunker, pa u selo na najvećoj nadmorskoj visini Lukomor, ispod Bjelašnice, gde je snimam film "Nebo iznad krajolika" - kaže Vrhovac.

Stali su i kraj Boračkog jezera, okupali se i nastavili put.

- Sledeći dan krenuli smo put Foče da posetimo peščane piramide, nakon toga, došli smo do Visokog i tu smo obišli tunele Ravne. Peti dan putovanja smo obišli tvrđavu Vranduk pored Zenice, zaputili se u Teslić i to je bila završna tačka ovog putovanja - kazao je Dalibor koji planira svoje putešestvije i po Evropi.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Možete li da zamislite lepotu svakodnevice koja počinje na obali Save do koje stižete laganom šetnjom kroz jedinstvenu luksuznu pešačku zonu, a završava se ispijanjem vina na vašoj prostranoj terasi s pogledom na reku ili u vrhunskom restoranu do kog stižete peške? U istom danu ste s lakoćom obavili posao, odradili trening, uživali u kupovini novih komada garderobe najluksuznijih brendova u neposrednom komšiluku, a stigli ste i da sa decom provedete vreme u zelenilu, jer se sve što vam treba nalazi nadohvat ruke.