TREND NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Deinfulenseri, novi trendseteri
Već godinama influenseri sa različitih društvenih mreža imaju sve veći i veći uticaj na potrošače, postajući nezaobilazni deo marketinške i prodajne strategije poznatih brendova. Kako i ne bi, kada pojedini imaju stotine hiljada, pa i više miliona pratilaca.
I, dok nasmejani i obučeni u odeću poznatih kreatora raspredaju o tome čiji je vazdušni đon bolji ili zašto je neka maskara baš ta koja je vama neophodna, s leđa im se tiho prikradaju deinfluenseri, počevši da im odgrizaju deo kolača, ali - sa druge strane.
Predstavnici relativno novog trenda kod nas, a i u svetu prisutnog tek nekoliko godina, nazvani su upravo tako, deinfluenseri. Reč je o osobama koje, poput influensera, imaju veliki broj pratilaca na društvenim mrežama, ali kreiraju sadržaj koji nije afirmativan po pojedine brendove i proizvode, već naprotiv, skreće pažnju na nedostatke kod „izvikanih“ imena. Na taj način pokušavaju svoju publiku da odvrate od kupovine određenog proizvoda a, često, i od kupovine generalno, jer su mahom na strani održive potrošnje i proizvodnje, koja je u suprotnosti sa zagađenjem do kog dolazi zbog tekstilne industrije. Većina deinfluensera na Instagramu, Tik-toku, Jutjubu i Fejsbuku zalaže se za štednju novca koji možete upotrebiti na pametnije načine od kupovine 15. para patika ili petih naočara za sunce, kao i rasipanja prilikom pazarenja precenjene haljine, rumenila, automobila… Ovi novi trendseteri trude se da svojim pratiocima demistifikuju određene proizvode koje njihovi oponenti, influenseri, dižu u nebo, često pokazujući i dokazujući pred kamerama da nisu vredni ni prebijene pare, a ni minuta njihove pažnje. Ukazuju na manjak kvaliteta, originalnosti, greške u tkanju, nepostojanost boja, pa čak i štetnost po zdravlje određenih komada odeće ili obuće, kozmetičkih preparata, šminke, prehrambrenih proizvoda...
S obzirom na to da znamo da influensere (debelo) plaćaju kompanije čije proizvode promovišu na društvenim mrežama, postavlja se pitanje da li neko (recimo konkurentski brendovi) finansira i deinfluensere ili su baš svi oni odabrali da se bave time samo zbog opšteg dobra. Istina je, kao i uvek, negde na sredini.
Novi Samsung Neo QLED televizori pomeraju granice kućne zabave
U SVETU kućne zabave, gde svaki piksel, boja i detalj čine razliku, novi Samsung televizori, nedavno predstavljeni na Unbox&Discover događaju, stupaju na scenu sa revolucionarnim inovacijama.
26. 04. 2024. u 16:00
SAD I TZV. KOSOVO HOĆE DA IMA SOPSTVENU SREBRENICU! Predsednica lažne države u perfidnoj igri optužila Beograd
PREDSEDNICA lažne države Kosovo Vljosa Osmani, i pored toga što još nisu preskočili poslednju stanicu ka članstvu u Savetu Evrope - glasanje na Komitetu ministara 17. maja najavljuje da će porodice nestalih moći da tuže Srbiju Evropskom sudu za ljudska prava za povredu prava na život njihovih najmilijih.
29. 04. 2024. u 07:00
IZBACIO JE IZ STANA ZBOG DRUGE: Kako je pukla veza Katarine Radivojević i Olivera Mandića
NjIHOVA desetogodišnja veza se rasula u paramparčad kad se u životu Olivera Mandića pojavila 22 godine mlađa dama.
28. 04. 2024. u 12:13
Komentari (0)