SAVREMEN PRISTUP RAČUNIMA ZA ELEKTRIČNU ENERGIJU: Minja iz Barajeva - milioniti korisnik „EPS Uvid u račun“
MILIONITA korisnica se opredelila i za e-račun koji plaća do 20. u mesecu i tako dobija popust od sedam odsto.
Foto: Nenad Kostić
Čekanje poštara, otvaranje sandučića, stajanje u redovima sa uplatnicom u ruci, gužve pred šalterima… sve to postalo je prošlost kada je u pitanju plaćanje računa za struju.
„Elektroprivreda Srbije“ omogućila je kupcima da na portalu i aplikaciji „EPS Uvid u račun“ brže i jednostavnije dođu do svojih računa, a mogu i da izmire svoje obaveze. Brojne pogodnosti digitalnih usluga u EPS prepoznala je i Minja Maksimović iz Barajeva. Instalirala je aplikaciju, želeći da ima savremen i efikasan pristup računima za električnu energiju i sasvim slučajno postala je milioniti korisnik.
- Aplikaciju „EPS Uvid u račun“ instalirala sam da bih mogla da vidim koliko sam struje koji mesec potrošila. Tako pratim potrošnju i znam koliko sam potrošila u višoj, a koliko u nižoj tarifi. Sve imam na jednom mestu, sve mi je na telefonu. Na aplikaciji ima dosta korisnih i zanimljivih podataka - objašnjava Minja. - I ne samo to, želela sam da dam svoj doprinos očuvanju životne sredine. Nikada nisam volela da idem na šaltere. A osim toga, više niti čekam poštara da mi donese račun, niti proveravam sanduče. Preko aplikacije „EPS Uvid u račun“ opredelila sam se da isključivo dobijam elektronski račun za struju. Platim ga do dvadesetog u mesecu i dobijam popust od 7 odsto, što nikako nije mali procenat. A ujedno sam se rešila gomile papira i starih računa.
Minja svima koji nisu papirni račun zamenili elektronskim toplo preporučuje da to učine.
- Mnogo je praktičnije, mnogo je lakše i mnogo efikasnije, a tu je i popust. Treba ići u korak sa vremenom - zaključila je Minja.
Foto: Nenad Kostić
Društvena odgovornost
Zamena papirnih računa elektronskim je još jedan korak modernizacije i procesa digitalizacije „Elektroprivrede Srbije“ i nastojanja da se domaćinstvima i malim kupcima omogući brz i jednostavan uvid u potrošnju električne energije, ali i plaćanje računa. Osim toga, EPS na ovaj način pokazuje društvenu odgovornost, odnosno odgovornost prema životnoj sredini, jer manje papirnih računa znači manje papirnog otpada i uništavanja drveća - navode u EPS.
Elektronski račun dostavlja se odmah po formiranju mesečnog zaduženja, pre klasičnog slanja putem pošte. Ova usluga može da se aktivira preko aplikacije i portala „EPS Uvid u račun“, ili popunjavanjem zahteva na sajtu www.eps.rs, kao i lično u poslovnicama.
ŠTA SPREMAJU BRITANCI NA BALKANU: Specijalac održao sastanak sa vojim liderima Albanije, Crne Gore, BiH, Makedonije i Prištine
SPECIJALNI izaslanik Velike Britanije za Zapadni Balkan Karen Pirs organizovala je sastanak sa vojnim liderima Albanije, Crne Gore, Severne Makedonije, BiH i samoproglašenog Kosova, koje je predstavljao zamenik komandanta KBS-a general-major Enver Čikaći.
13. 11. 2025. u 15:48
ZELENSKI ALARMIRAO EVROPU: Rusija će pokrenuti veliku agresiju na kontinent, poznata i godina
UKRAJINSKI predsednik Volodimir Zelenski tvrdi da Rusija planira da pokrene veliku agresiju na evropskom kontinentu 2029. ili 2030. godine, navodeći da na to ukazuje povećana ruska proizvodnja oružja.
13. 11. 2025. u 10:54
Darko naveo ŠEST stvari o životu u Nemačkoj o kojima se ćuti: Razbio veliki mit, pa otkrio zbog čega POLICIJA ume da dođe na vrata
DARKO Tešić, koji stoji iza popularnog Instagram profila „Balkanac u Nemačkoj“ nedavno je objavio video koji je privukao veliku pažnju pratilaca, a u njemu na duhovit i iskren način deli svoja zapažanja o životu u Nemačkoj.
13. 11. 2025. u 18:15
Komentari (0)