TELEKOM SRBIJA PREDSTAVIO NOVE PROJEKTE NA SARAJEVO FILM FESTIVALU: Internacionalizacija i osvajanje novih tržišta i dalje su prioritet
Telekom Srbija, lider u produkciji serijskog i filmskog programa u ovom delu Evrope, učestvovao je i ove godine na prestižnom, regionalnom Sarajevo Film festivalu, na kojem je stručnjacima, velikom broju glumaca, filmskih radnika i kritičara predstavio svoje nove projekte. U izboru za nagradu „Srce Sarajeva“ ove godine našlo se 12 serija iz produkcije Telekoma Srbija.
Najava novih sjajnih projekata, koje će u narednom periodu javnost moći da prati putem malih ekrana i na bioskopskom platnu, bila je više nego interesantna. Direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija, Aleksandra Martinović, najavila je nastavke veoma popularnih serija, ali i nova ostvarenja koja će tek zaintrigirati pažnju javnosti. Među njima su serije „Crna svadba 2“, „Apsolutnih 100“, „Vazdušni most“, koja ima i svoju filmsku verziju pod nazivom „Heroji Hilijarda“.
„Ovo je još jedan dokaz da Telekom Srbija svojim ulaganjem u produkciju igranog sadržaja u potpunosti menja domete kinematografije u regionu. Na polju produkcije, naša kompanija konkuriše svetskim standardima i zato je ova godina posebno značajna za nas, jer je usmerena na dalju internacionalizaciju sadržaja, gde će prva takva saradnja biti ostvarena s produkcijom „Amazon Prime Video“ u realizaciji projekta „Scar“. Zahvalila bih ovom prilikom svim našim partnerima na zajedničkim projektima, kojima smo uspeli da skrenemo pažnju na Adria region, kao na sledeću veliku produkcijsku destinaciju“, izjavila je direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija, Aleksandra Martinović.
Na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu pretpremijerno su prikazane i serije „Azbuka naših života 2“, koja je realizovana u saradnji sa Contrast Studiom, zatim „Poseta“, rađena u saradnji sa produkcijskom kućom MirMedia, kao i „Frust“ u izvršnoj produkciji Firefly-a.
Predstavljanje većeg broja novih projekata na ovogodišnjem Sarajevo Film festivalu značajna je potvrda kvaliteta producentskog delovanja Telekoma Srbija, čime se dodatno podstiče da nastavi sa misijom internacionalizacije svojih serija i filmova. Domaće i regionalna tržišta odavno su osvojena, a naredni cilj kompanije, posle prisustva na Balkanu, Austriji, Švajcarskoj i Nemačkoj, jeste osvajanje tržišta SAD. Projekti Telekoma Srbija za sada se distribuiraju na čak pet kontinenata, a milioni zadovoljnih gledalaca dodatni su motiv za kompaniju da ulaže u kreiranje novih sadržaja i popularizuje domaću kinematografiju širom sveta.
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (0)