NOVI NADVOŽNJAK KOD ADE CIGANLIJE: Rešenje za vezu Radnička-Banovo brdo kojom četiri godine ne idu autobusi
NADVOŽNjAK u Kirovljevoj ulici, koji je zbog nebezbednosti pre četiri godine potpuno zatvoren za autobuski saobraćaj, biće srušen i na njegovom mestu biće sagrađen novi!
Direkcija za građevinsko zemljište traži projektante za izradu tehničke dokumentacije, a vrednost nabavke otvorene do 12. jula je 32 miliona dinara bez PDV. Poslednji radovi na ovom nadvožnjaku, kojim saobraćaju samo automobili, bili su u septembru prošle godine, kada su delimično zamenjeni čelični ivičnjaci i produžene olučne veze. Ovaj putni prelaz godinama je u veoma lošem stanju, pa je, tako, zabranjeno kretanje vozilima težim od 12 tona. Zato linije 23, 37, 51, 52, 53, 58, 88 i 560E i dalje saobraćaju izmenjenom trasom.
Autobuski i teretni saobraćaj koji se trenutno kreće prema Banovom brdu usmerava se na petlju Hipodrom, što izaziva dodatno usporenje saobraćaja u smeru ka Banovom brdu i Rakovici.
Postojeća konstrukcija nadvožnjaka biće srušena, s obzirom na to da je, kako se u tenderskoj dokumentaciji navodi, ugrožena njena stabilnost. Osim izgradnje nove veze Radničke ulice i Banovog brda, neophodna je rekonstrukcija i proširenje postojećih pristupnih saobraćajnica.
Nadvožnjak se projektuje kao dvosmerna saobraćajnica sa ulivnom i izlivnom rampom u Radničkoj ulici. Da bi se ostvario zadovoljavajući tok saobraćaja, dokumentacijom je predviđena i rekonstrukcija saobraćajnice od buduće stanice metroa u Radničkoj ulici, do raskrsnice Savske magistrale sa Ulicom Svetolika Lazarevića Laze.
Krpež
BEZ obzira na to što konstrucija na kojoj stoji nadvožnjak deluje nestabilno, stručnjaci ističu da je on bezbedan za vozila lakša od 12 tona. Ovde je često bilo i krpljenja, rađene su i ograde, ali nov nadvožnjak je svakako najbolje rešenje.
U okviru obuhvata tehnike dokumentacije je i rekonstrukcija i proširenje postojeće saobraćajnice u Kirovljevoj ulici, Visokoj i Paštrovićevoj, što će se raditi uporedo sa izgradnjom samog nadvožnjaka. Sve tri ulice se projektuju tako da se preko njih odvija dvosmerni saobraćaj sa po jednom saobraćajnom trakom po smeru.
Preporučujemo
NEOČEKIVANA IZJAVA BERBOKOVE O HARKOVSKOJ OBLASTI: Bolno priznanje nemačke ministarke
NEMAČKA ministarka spoljnih poslova Analena Berbok priznala je ozbiljne poteškoće za Oružane snage Ukrajine u Harkovskoj oblasti.
18. 05. 2024. u 12:12
ZASTRAŠUJUĆE UPOZORENjE TRAMPA: Treći svetski rat bi mogao izbiti pre predsedničkih izbora u SAD
BIVŠI američki predsednik Donald Tramp izjavio je da bi za pet meseci preostalih do izbora u SAD mogao da izbije treći svetski rat zbog nesposobnosti aktuelnog američkog rukovodstva.
18. 05. 2024. u 09:45
KAKO JE KOSOVO I METOHIJA DOBILO IME? Različito poreklo i velika simbolka - naziv koriste SAMO SRBI
KOSOVO i Metohija veoma su značajan deo srpske istorije i tradicije, ali retki su oni koji znaju kako je tako važno podneblje našeg postanka i identiteta dobilo ime. Obe reči u nazivu nađe južne pokrajine imaju različito poreklo i veliku simboliku.
18. 05. 2024. u 11:47
Komentari (0)