
Politika





"BREND AMBASADORI ĆE BITI NAJVEĆA SVETSKA I DOMAĆA IMENA": Siniša Mali o širenju vidljivosti izložbe EKSPO 2027
19. 06. 2025. u 12:28 >> 12:36
Tenis

EVO GDE SRBIJA I TURSKA IGRAJU U DEJVIS KUPU: Troicki planira da izvede najjači sastav
19. 06. 2025. u 15:30

BRAVO, DUŠANE: Lajović u polufinalu Sasuola, dva koraka ga dele od titule
19. 06. 2025. u 14:32

ITALIJAN JE NEVEROVATAN: Ovo pokazuje koliko je dominantan Janik Siner
19. 06. 2025. u 09:18

ARINA SABALENKA NIJE MOGLA DA VERUJE: Masarova je usred meča tražila - ovo! (VIDEO)
18. 06. 2025. u 21:20

Fudbal


"OVO JE OSTVARENJE SNA": Đenaro Gatuzo se prvi put obratio kao selektor Italije
19. 06. 2025. u 13:54



Saša
17.10.2021. 19:36
Postavljam otvoreno pitanje: kada ćete početak bulevara Kralja Aleksandra ( početak Smederevskog puta) spojiti DIREKTNOM linijom sa drugim delovima Beograda, da ne mora da se preseda dva-tri puta? Jedna linija metroa svakako treba da opsluži i ovaj deo grada i građanstva. Šta mislite kako na posao stiže (i vraća se kući) onaj koji npr. živi u Kaluđerici, a radi u Zemun Polju? Da nije tužno i odvratno, bilo bi smešno.
Ovca
17.10.2021. 23:06
Ne vredi što ljudi protestuju i što logika struke i ekonomske isplativosti, kao i višestruko uvećana cena gradnje usvojene trase dižu glas - očigledno se neko tu dobro ugradio, pa tera dalje. Može mu se, jer ovde nijedan lopovluk nije rasvetljen i kažnjen.