PESMA, IGRA, HRANA I GOSTOPRIMSTVO KAO TURISTIČKI ADUTI: Štand Vranja obišao i Draško Stanivuković

Дејан Ристић
Dejan Ristić

09. 04. 2022. u 14:11

Vranje uspešno predstavlja svoju turističku ponudu na 2. Međunarodnom sajmu turizma koji se u Banjaluci održava od 8. do 10 aprila.

ПЕСМА, ИГРА, ХРАНА И ГОСТОПРИМСТВО КАО ТУРИСТИЧКИ АДУТИ: Штанд Врања обишао и Драшко Станивуковић

TO Vranje

Dobra poseta štandu Turističke organizacije (TO) Vranja na kome je predstavljeno sve ono što vranjski kraj čini specifičnim i primamljivim, pokazuje da je grad pod Pržarom zanimljiva destinacija za putnike namernike, kažu iz ove organizacije.

- Veliki broj posetilaca izrazio je želju da se bliže upozna sa kulturnim obeležjima, ali i prirodnim potencijalima Vranja, bilo da je reč o aktivnom odmoru, banjskoj rehabilitaciji, gastronomskim ili kulturnim doživljajima. Vranje zna najbolje da odgovori najzahtevnijim čulnim nadražajima, svojom pesmom, igrom, govorom i gostoprimstvom - kažu iz TO Vranje.

Nakon dvogodišnje kovid pauze, oživljavanje turizma putem sajmova jedan je od načina da se ponovo povežu ljudi i države i na ovoj manifestaciji su na sastancima već dogovorene nove saradnje. Direktor TO Vranje Stefan Filipović sastao sa gradonačelnikom Banjaluke Draškom Stanivukovićem, ministrom spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Stašom Košarcem, rukovodiocem sektora za promociju turizma Republike Srpske Markom Radićem i direktorom TO Republike Srpske Miodragom Lončarevićem.

Na sajmu učestvuje 70 turističkih organizacija iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Slovenije, BiH i Turske.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

MI SMO USPAVANI DIV, DRUGO MESTO NA TABELI NIJE OPCIJA! Prvo obraćanje novog trenera Partizana od kad je stigao u klub