"SVI DEVASTIRANI PUTEVI BIĆE REKONSTRUISANI": Momirović obišao asfaltiranje 200 metara deonice kod Preljine

В. И.

05. 10. 2021. u 16:25

MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, prilikom obilaska i asfaltiranja 200 metara deonice kod Preljine, na budućoj trasi auto-puta do Pakovraća, najavio je da će svi lokalni putevi u čačanskom kraju koji gravitiraju trasi auto-puta “Miloš Veliki“, a koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje te saobraćajnice, biće rekonstruisani.

СВИ ДЕВАСТИРАНИ ПУТЕВИ БИЋЕ РЕКОНСТРУИСАНИ: Момировић обишао асфалтирање 200 метара деонице код Прељине

Foto: V. I.

On je u društvu gradonačelnika Čačka Miluna Todorovića i direktora “Puteva Srbije“ Zorana Drobnjaka, dodao da su radnici kineske kompanije CCCC, koja je izvođač radova, već započeli sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.

On je u Rakovi podsetio da deonica auto-puta Preljina-Požega kroz teritoriju Čačka prolazi u dužini od 14,5 kilometara.

– Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put “Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica – kazao Todorović.

U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.

- Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano – rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP „Putevi Srbije“.

Dužina deonice od Preljine do Požege, da podsetimo, iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna, jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana.

Zapratite Nportal na Fejsbuk stranici.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ZAŠTO RAT U UKRAJINI JOŠ TRAJE? Orban krivi Trampa: Nije dovoljno jak! Mađar okrenuo leđa američkom lideru?

ZAŠTO RAT U UKRAJINI JOŠ TRAJE? Orban krivi Trampa: "Nije dovoljno jak!" Mađar okrenuo leđa američkom lideru?

MAĐARSKI premijer Viktor Orban dosad je bio jedan od najvernijih evropskih saveznika Donalda Trampa, posebno kada je reč o ratu u Ukrajini i obećanjima o brzom postizanju mira. Ali tokom vikenda po prvi put javno je kritikovao američkog predsednika, poručivši da Tramp, barem zasad, nije pokazao dovoljno snage da uveri evropske lidere da zaustave rat.

06. 08. 2025. u 16:06

Komentari (0)

DELIJE U POLJSKOJ: Policija i van stadiona imala posla pred Leh Poznanj - Crvena zvezda! (VIDEO)