AVION koji se srušio u ataru sela Brasina kod Loznice star je 34 godine, a nakon remonta 2016. i pauze od dve godine, našao se ponovo u vazduhu u maju ove godine.
@Mr Radomir Scepanovic - to nema nikakve veze. lete avioni stari 100 god. svaki avion moze da traje onoliko koliko se odrzava. ovde sa ovim kantama je problem konstrukcija. mi, siromasni, i dalje letimo na tim krsevima jer nemamo bolje. avion je ok na velikim brzinama, ali na manjim ovo je obicna konzerva.
Нема никакве везе што је авион био стар 34 године - америчко ваздухопловствo још увијек користи 76 стратешких бомбардера Б-52, који су се престали производити још 1962. године, али су у међувремену пролазили поступке ремонта, модернизације, итд. Миг-21 о којем је ријеч, као што је у чланку и наведено, ремонтован је 2016. године и требао је да се користи наредних 10 година. Истрага треба да утврди зашто је дошло до несреће.
Niko ne postavlja pitanje zašto piloti rade ovih dana po 14-16 sati dnevno. Imaju li oni peavo na odmor, a rade za bednih 80.000,00. Sramota za državni vrh
Poslednji F-4 Phantom koji je bio glavni protivnik MIG-21 u Vijetnamu i tadašnjim Izraelsko-Arapskim ratovima je proizveden 1979. godine a i dalje je u aktivnoj službi u Turskoj, Grčkoj, Japanu i J. Koreji. Toliko informacija imate i na tupavoj "Wikipediji", da sad ne češljamo ozbiljnije izvore. Svaki let nosi rizik, čak i na avionu koji je juče "došao iz fabrike".
Da se razumemo hiljade aviona u americi stoje parkirano iako su potpuno ispravni i stoje kao strateska rezerva a znate zasto ,postoji nesto sto se zove zamor materjala iako potpuno ispravan avion posle 50.000 sati letenja i vibracija koje on zdrzi u vazduhu niko vam ni proizvodjac ne moze garantovati dali ce krilo biti na avionu jos 10.000 sati ili jedan dan posle 50.000 sati letenja takav avion se sklanja u stranu to je fabricka procedura . Mig iz 1986 godine je trebao da bude izlozen u muzeju vazduhoplovstva i to je to , a ova drzava da kupi 5 novih ispravnih ali ljudski zivoti su jeftiniji od metalnih resursa .
F.S. (25), putnik u automobilu marke "škoda", poginuo je u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila kada je devojka I.Š. (21), koja je vozila, sletela sa puta.
TREĆE osnovno tužilaštvo u Beogradu naložilo je policiji da prikupi sve potrebne informacije i dokaze u vezi udesa popularnog pevača Darka Lazića (34) sinoć oko ponoći kod isključenja za Beogradsku arenu na Novom Beogradu. Nakon toga će odlučiti da li ima elemenata krivičnog dela za koje se gonjenje preduzima po službenoj dužnosti.
JOŠ jedno u nizu razbojništava u apoteci dogodilo se sinoć oko 21 sat kada su trojica dečaka upala u apoteku na Voždovcu i pretila radnici nožem, saznaje Telegraf.rs.
Mr Radomir Scepanovic
25.09.2020. 11:08
Ви нисте нормални, летите на музејским експонатима!
ludi milojko
25.09.2020. 20:43
@Mr Radomir Scepanovic - to nema nikakve veze. lete avioni stari 100 god. svaki avion moze da traje onoliko koliko se odrzava. ovde sa ovim kantama je problem konstrukcija. mi, siromasni, i dalje letimo na tim krsevima jer nemamo bolje. avion je ok na velikim brzinama, ali na manjim ovo je obicna konzerva.
Srbin
25.09.2020. 11:54
Нема никакве везе што је авион био стар 34 године - америчко ваздухопловствo још увијек користи 76 стратешких бомбардера Б-52, који су се престали производити још 1962. године, али су у међувремену пролазили поступке ремонта, модернизације, итд. Миг-21 о којем је ријеч, као што је у чланку и наведено, ремонтован је 2016. године и требао је да се користи наредних 10 година. Истрага треба да утврди зашто је дошло до несреће.
Nenad
25.09.2020. 14:37
Bitno je da se mi hvalimo koliko imamo migova a koliko su stari i prevazidjeni nije ni bitno
Petar
25.09.2020. 17:06
Niko ne postavlja pitanje zašto piloti rade ovih dana po 14-16 sati dnevno. Imaju li oni peavo na odmor, a rade za bednih 80.000,00. Sramota za državni vrh
Svako je danas novinar
25.09.2020. 17:33
Prvo avijon nije star 34godine nego je tad nabavljen! Proizvodio se od 1959 do 1985, novog ga nismo kupili 100%... Na fotki je jednosed a ne dvosed...
Markus1975
26.09.2020. 08:31
Poslednji F-4 Phantom koji je bio glavni protivnik MIG-21 u Vijetnamu i tadašnjim Izraelsko-Arapskim ratovima je proizveden 1979. godine a i dalje je u aktivnoj službi u Turskoj, Grčkoj, Japanu i J. Koreji. Toliko informacija imate i na tupavoj "Wikipediji", da sad ne češljamo ozbiljnije izvore. Svaki let nosi rizik, čak i na avionu koji je juče "došao iz fabrike".
dragan
26.09.2020. 12:57
Da se razumemo hiljade aviona u americi stoje parkirano iako su potpuno ispravni i stoje kao strateska rezerva a znate zasto ,postoji nesto sto se zove zamor materjala iako potpuno ispravan avion posle 50.000 sati letenja i vibracija koje on zdrzi u vazduhu niko vam ni proizvodjac ne moze garantovati dali ce krilo biti na avionu jos 10.000 sati ili jedan dan posle 50.000 sati letenja takav avion se sklanja u stranu to je fabricka procedura . Mig iz 1986 godine je trebao da bude izlozen u muzeju vazduhoplovstva i to je to , a ova drzava da kupi 5 novih ispravnih ali ljudski zivoti su jeftiniji od metalnih resursa .