ČELIČNA konstrukcija mosta je savladala reku Savu pre skoro godinu dana. Teška je 5.500 tona. Majstori ovih zimskih, maglovitih dana, izlivaju, utežu i montiraju armirano-betonske, prethodno napregnute, nosače na raspone iznad obalnih stubova.
Ко то мосли да су српске фирме напрасно заборавиле како се праве мостови и да морају да се ангажују Турци на нам их праве, уместо рецимо Мостоградње? Зар није било једноставније, али и мноооого повољније за државне финансије, да се посао додели онима који су направили Газелу, Бранков и нови железнички мост преко Саве у Београду?
Važno je da se gradi,jer putevi zbližavaju ljude. Jedino me čudi što su Turci doveli celu građevinsku bazu a ne koriste naš materijal. Što se radnika tiče, mi ih i inače nemamo, na gradilištu Beograda na vodi npr. su Pakistanci i slični, vidimo ih kada uveče sa gradilišta kreću u svoje privremene smeštaje. Za one koji nisu informisani čuvena Mostogradnja koja se proslavila i kod nas i u svetu više ne postoji. Uništili smo sopstvenu firmu kao i mnoge druge još u periodu sankcija, devedesetih, a stručnjaci nam otišli tamo gde se gradi i adekvatno nagrađuje.
SKUPŠTINA grada Kragujevca usvojila je Program gasifikacije na teritoriji grada i izboru strateškog partnera koji treba da omogući potpunu gasifikaciju grada i okoline.
Prosečna aprilska zarada u Srbiji iznosila je iznosila 109. 272 dinara. Medijalna neto zarada za april 2025. godine iznosila je 83. 974 dinara, što znači da je 50 procenata, zaposlenih ostvarilo zaradu do navedenog iznosa.
MINISTARSTVO poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede saopštilo je danas da je započelo uručenje rešenja i isplata subvencija po košnici pčela za 2025. godinu, a ukupan iznos odobrenih sredstava prelazi jednu milijardu dinara.
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić podelio je juče na konferenciji za novinare fenomenalne vesti za građane Srbije, a to je da će do kraja meseca biti gotov auto-put do Požege.
vuk
01.01.2023. 11:55
Skoro sam gledao dokumentarac o izgradnji mosta preko Bosfora.Turci su definitivno medju vodecim zemljama u izgradnji mostova.
Dule
01.01.2023. 13:44
Ко то мосли да су српске фирме напрасно заборавиле како се праве мостови и да морају да се ангажују Турци на нам их праве, уместо рецимо Мостоградње? Зар није било једноставније, али и мноооого повољније за државне финансије, да се посао додели онима који су направили Газелу, Бранков и нови железнички мост преко Саве у Београду?
Sandra
01.01.2023. 19:15
Važno je da se gradi,jer putevi zbližavaju ljude. Jedino me čudi što su Turci doveli celu građevinsku bazu a ne koriste naš materijal. Što se radnika tiče, mi ih i inače nemamo, na gradilištu Beograda na vodi npr. su Pakistanci i slični, vidimo ih kada uveče sa gradilišta kreću u svoje privremene smeštaje. Za one koji nisu informisani čuvena Mostogradnja koja se proslavila i kod nas i u svetu više ne postoji. Uništili smo sopstvenu firmu kao i mnoge druge još u periodu sankcija, devedesetih, a stručnjaci nam otišli tamo gde se gradi i adekvatno nagrađuje.