DIGITALNI MARKETING: Prednosti u savremenom poslovanju
01. 07. 2021. u 19:34
U ISTORIJI advertajzinga nikada nije bilo lakše doći do svoje ciljne grupe ili niše, ali uprkos dostupnosti mnogih tehnologija, društvenih mreža i alata, u borbi sa kompleksnim algoritmom nikada nije bilo teže kreirati i optimizovati veliki broj tipova reklama koje bi navele kupce da kupe baš vaš proizvod u moru istih ili sličnih.
Povezane vesti

PEČAT JAČANJU SARADNJE I PREDUZETNIŠTVA: Potpisan sporazum PKS i Rusko-srpske fondacije, poseban značaj mladima i ženama
PRIVREDNA komora Srbije potpisala je memorandum sa Rusko-srpskom fondacijom za kulturu i nasleđe.
07. 06. 2021. u 16:22

PRIVREDNICI PITAJU, NADLEŽNI ODGOVARAJU: Ko ima obavezu izdavanja elektronskih faktura?
U KOMUNIKACIJI sa nadležnim institucijama privrednici rešavaju dileme, a u ovom broju “Preduzetnika” Sektor za pružanje podrške u zastupanju i zaštiti interesa članova Privredne komore Srbije odgovara na najčešća pitanja:
01. 06. 2021. u 16:00

ČADEŽ: Spief je idealno mesto za strateške dogovore - Srpska privreda na ekonomskom forumu u Sankt Peterburgu
PREDSTAVNICI privrede Srbije učestvovaće na 24. međunarodnom ekonomskom forumu u Sankt Peterburgu (SPIEF) koji se održava od 2. do 5. juna.
01. 06. 2021. u 19:10
Najnovije iz rubrike

STIGAO JE SALE: Na Jahorini počela pretprodaja ski-karata uz velike popuste
Olimpijski centar „Jahorina“ zvanično je pokrenuo pretprodaju ski-karata koja će trajati do 15. oktobra, uz velike popuste.
26. 09. 2025. u 16:35

DOBRA VEST ZA VOZAČE: Uskoro će svi sa B kategorijom moći da voze i ova vozila, postoji samo jedan uslov
DOBRE vesti za sve ljubitelje kampera. Prema informacijama nemačkog ADAC-a, od 2028. godine svi vozači sa vozačkom dozvolom B kategorije moći će da voze vozila težine do 4,25 tona.
26. 09. 2025. u 16:32

KAD IDE TURA, NE IDE GAS: Poruke HEINEKEN kampanje, kroz prizmu autentičnog ZERO HERO koncepta, došle do više od četiri miliona ljudi
Više od četiri miliona ljudi videlo je važnu poruku, koja ističe značaj odgovornosti u saobraćaju prilikom konzumacije alkohola – „Kad ide tura, ne ide gas“. U pitanju je sada već tradicionalna kampanja kompanije HEINEKEN Srbija, koja godinama beleži sjajne rezultate, dok je ove nadograđena jedinstvenim konceptom ZERO HERO – posvećenom svim vozačima koji biraju bezbednost i odlučuju da sednu za volan isključivo kada su „na nuli“.
26. 09. 2025. u 16:13

TRKA KRIPTO NOVČANIKA ZA LANSIRANJE TOKENA: Best Wallet predvodi sa 16 miliona dolara finansiranja
VODEĆI Web3 nekustodijalni novčanik Best Wallet (BEST) prikupio je preko 16 miliona dolara u svojoj pretprodaji, u vreme kada se veliki kripto novčanici pripremaju da lansiraju sopstvene tokene.
26. 09. 2025. u 16:00

Čadež: U NJujorku i o modernizaciji železnice između Trsta i Beograda
Sastanak Centralno-evropske inicijative, koji će danas biti održan na marginama 80. zasedanja Generalne skupštine Ujedinjenih nacija, od izuzetnog je značaja, posebno u svetlu inicijative koja je važna za ceo region, a to su modernizacija železničkog saobraćaja između Trsta i Beograda i železničkog graničnog prelaza između Srbije i Hrvatske, istakao je uoči tog sastanka u Njujorku predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež.
26. 09. 2025. u 15:59
Komentari (0)