Pre mesec dana je trebalo istom ovom kompanijom da se vratim iz Monastira u Beograd.
Posle 5 minuta leta, vraćeni smo na aerodrom u Monastir, zbog prinudnog sletanja, koje je izazvano "tehničkim kvarom". Sat vremena sto ostali u istom avionu, nismo znali da li ćemo se za Beograd vratiti istim ili će poslati novi.
Takodje, kompanija NouvelAir nije imala nikakvu komunaciju sa nama, iako su stjuardese i dalje nila sa nama u avionu. Užas, nikad gori let.
Tako da čisto sumnjam da su ovde krivi naši radnici, NouvelAir leti neispravnim avionima, u Tunis nikad više neću ići preko njih.
Jadni putnici o kojima niko ne vidibracuna .Glavni da su svi stivse novca tuce namireni a za outnike niko ne brine.Idpada da ni renomirane kompanije dy iste kobi one koje se orave samo za poneki mesec.Tu putnici subsa decom bez hrane ne mogu ni da zsmislum jako im je a objasnjenje je smesno
Ljudi, to je avion, ja razumem nezadovoljstvo. Ali ako je neko ustanovio kvar, nije sigurno to uradio da bi nekom upropastio odmor. Koliko god da cekate, bolje vam je nego da se ne daj boze nesto desi. A verujem da u danasnje vreme nije bas mogu stvoriti novi avion u roku od par sati. Naravno da sam na strani putnika, zao mi je sto neko ceka skoro ceo dan, ali bolje vam je i to od katastrofe. Pa onda tuzite kompaniju, bolje vi, nego vasa rodbina. Pre neki dan je sestra, otisla na rodos, cekala 10 sati let...nisu im hranu dali, sto je za svaku osudu.
predstavnik agencije se 'pojavio' u 15.00.
ovu verziju poznajemo, ne poznajemo na koji nacin agencija misli da obsteti putnike.
nisu putnici kupovali karte vec ona.
krajnjem korisniku usluga nije isporucena
Jadni ljudi, oglasila se agencija o svemu osim o tome kako da nadoknade štetu što neko čeka 18 sati na aerodromu. Uzeli pare i za dalje ih ne zanima ništa.
REPUBLIČKI hidrometeorološki zavod najavio je da će se tokom noći oblačnost iz severnih i zapadnih predela proširiti i na centralne krajeve Srbije uz umeren do jak severozapadni vetar i lokalno kratkotrajnu kišu ili pljusak sa grmljavinom.
U OSNOVNIM školama koje tokom školske 2024/25. godine nisu imale obustvu obrazovno-vaspitnog rada danas počinje letnji raspust, dok škole koje zbog blokada nisu ispunile sve obaveze predviđene planom i programom imaju rok da to učine do 20. juna.
Mirjana
14.07.2023. 17:32
Trazite pare nazad!
Jasmina
14.07.2023. 18:16
Sada je 18.16h a mi smo i dalje na Gate-u. Ukrcavanje nije pocelo. Ušli smo u 18-ti sat čekanja na aerodromu
Sofija
14.07.2023. 19:16
Pre mesec dana je trebalo istom ovom kompanijom da se vratim iz Monastira u Beograd. Posle 5 minuta leta, vraćeni smo na aerodrom u Monastir, zbog prinudnog sletanja, koje je izazvano "tehničkim kvarom". Sat vremena sto ostali u istom avionu, nismo znali da li ćemo se za Beograd vratiti istim ili će poslati novi. Takodje, kompanija NouvelAir nije imala nikakvu komunaciju sa nama, iako su stjuardese i dalje nila sa nama u avionu. Užas, nikad gori let. Tako da čisto sumnjam da su ovde krivi naši radnici, NouvelAir leti neispravnim avionima, u Tunis nikad više neću ići preko njih.
Zorica
15.07.2023. 07:03
Jadni putnici o kojima niko ne vidibracuna .Glavni da su svi stivse novca tuce namireni a za outnike niko ne brine.Idpada da ni renomirane kompanije dy iste kobi one koje se orave samo za poneki mesec.Tu putnici subsa decom bez hrane ne mogu ni da zsmislum jako im je a objasnjenje je smesno
Dragan
15.07.2023. 08:41
Ljudi, to je avion, ja razumem nezadovoljstvo. Ali ako je neko ustanovio kvar, nije sigurno to uradio da bi nekom upropastio odmor. Koliko god da cekate, bolje vam je nego da se ne daj boze nesto desi. A verujem da u danasnje vreme nije bas mogu stvoriti novi avion u roku od par sati. Naravno da sam na strani putnika, zao mi je sto neko ceka skoro ceo dan, ali bolje vam je i to od katastrofe. Pa onda tuzite kompaniju, bolje vi, nego vasa rodbina. Pre neki dan je sestra, otisla na rodos, cekala 10 sati let...nisu im hranu dali, sto je za svaku osudu.
nema deda mraza
15.07.2023. 16:00
predstavnik agencije se 'pojavio' u 15.00. ovu verziju poznajemo, ne poznajemo na koji nacin agencija misli da obsteti putnike. nisu putnici kupovali karte vec ona. krajnjem korisniku usluga nije isporucena
Darwc
16.07.2023. 01:03
Jadni ljudi, oglasila se agencija o svemu osim o tome kako da nadoknade štetu što neko čeka 18 sati na aerodromu. Uzeli pare i za dalje ih ne zanima ništa.