NA POJEDINIM raskrsnicama u Beogradu, uvedeno je, ili će uskoro biti uvedeno, takozvano "zaštićeno levo skretanje". Saznajte šta to tačno znači i kako na takvim raskrsnicama treba da se ponašate!
Ovo moze biti jako opasno. Ljudi su navikli na uslovno desno. I kada skreću, znaju da pešaci imaju prednost i znaju da mogu da naiđu automobili. Zato polako skreću i polako idu kada je i uslovno levo. Razliku između uslovnog levog i zaštićenog levog vozači će teško praviti. Čak šta više, smatram i opasnim, jer ako se naviknu na zaštićeno levo, verovatno će onda nekada skrenuti i zaštićeno desno.
Nema tu bojazljivosti samo neznanje i divljastvo u voznji.Masa vozaca ne postuje ili ne poznaje signalizaciju ,nezna pravilno da se prestroji ,pravilo pune linije ,kada semafor ne radi u raskrsnici onda tek nastaje panika-primer je kod Pupinovog mosta sa Zemunske strane ne pomaze ni saobracajac .
Zvuci lepo, ali u praksi nije tako. Na uglu Mihaila Pupina i Milentija Popovica u pravcu autoputa saobracaj je znatno usporen. Postoje tri trake od kojih su dve za levo skretanje a krajnja desa za voznju pravo, sto nije dovoljno za nesmetano odv ijanje saobracaja. Problem je u tome sto se u srednjoj traci za levo skretanje nadje veliki broj vozila koja nameravaju da idu pravo, cime koce levo skretanje onima iza sebe a za njih je zatvoren signal za voznju pravo. Ovo je bila dobra namera sa losim ishodom.
MINISTARKA zaštite životne sredine Sara Pavkov danas je u Nacionalnom parku „Fruška gora“ zajedno sa velikim brojem mladih, kao i zaposlenih u ovom nacionalnom parku, različitim aktivnostima na tri lokacije započela nacionalnu ekološku kampanju za mlade koja se realizuje pod sloganom „Priroda nema alternativu. Zato, deluj i ti!“
KAMIONI na Batrovcima, graničnom prelazu sa Hrvatskom, čekaju dva sata, dok na prelazu kod Šida sa istom državom čekaju 90 minuta, ukazuju informacije Uprave granične policije u 17.15 časova. JP "Putevi Srbije" u saopštenju dodaje i da na prelazu Preševo sa Severnom Makedonijom putnička vozila na ulazu čekaju 50 minuta, a na izlazu oko 30 minuta.
Arhitekta Goran Trajković (55) iz Vranja preminuo je u nedelju u jutarnjim satima u bolnici u Solunu nakon što je tri dana ranije doživeo moždani udar, tokom letovanja u Olimpijadi, saopštili su njegovi prijatelji.
NeshKO
08.06.2021. 06:42
Ovo moze biti jako opasno. Ljudi su navikli na uslovno desno. I kada skreću, znaju da pešaci imaju prednost i znaju da mogu da naiđu automobili. Zato polako skreću i polako idu kada je i uslovno levo. Razliku između uslovnog levog i zaštićenog levog vozači će teško praviti. Čak šta više, smatram i opasnim, jer ako se naviknu na zaštićeno levo, verovatno će onda nekada skrenuti i zaštićeno desno.
Pedja
08.06.2021. 06:57
Nema tu bojazljivosti samo neznanje i divljastvo u voznji.Masa vozaca ne postuje ili ne poznaje signalizaciju ,nezna pravilno da se prestroji ,pravilo pune linije ,kada semafor ne radi u raskrsnici onda tek nastaje panika-primer je kod Pupinovog mosta sa Zemunske strane ne pomaze ni saobracajac .
Pera
08.06.2021. 07:12
Da li je neko uradio analizu ovoga?pogledajte samo gužve u saobraćaju koje stvara ovo rešenje!
Petar
08.06.2021. 08:05
Zvuci lepo, ali u praksi nije tako. Na uglu Mihaila Pupina i Milentija Popovica u pravcu autoputa saobracaj je znatno usporen. Postoje tri trake od kojih su dve za levo skretanje a krajnja desa za voznju pravo, sto nije dovoljno za nesmetano odv ijanje saobracaja. Problem je u tome sto se u srednjoj traci za levo skretanje nadje veliki broj vozila koja nameravaju da idu pravo, cime koce levo skretanje onima iza sebe a za njih je zatvoren signal za voznju pravo. Ovo je bila dobra namera sa losim ishodom.
Neške
08.06.2021. 08:26
U Novom Sadu ovo saobraćajno pravilo postoji već decenijama.