KARTE DA PRODAJE GSP: Sindikat najvećeg prestoničkog prevoznika negoduje zbog osnivanja novog preduzeća
27. 09. 2022. u 07:39
GRAD još, bar zvanično, nije raskinuo saradnju sa turskom kompanijom "Kentarkt", ali najava da će se na sutrašnjoj sednici Skupštine Grada glasati za osnivanje novog preduzeća koje će se baviti naplatom karata u beogradskom prevozu potvrđuje da "bus plus" sistem, bar ovakav kakav ga danas znamo, odlazi u prošlost.
Povezane vesti

GRADONAČELNIK ŠAPIĆ NA CEREMONIJI ISPRAĆAJA JAPANSKIH AUTOBUSA U ZASLUŽENU PENZIJU: Hvala Vladi Japana, danas sami obnavljamo vozni park
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić prisustvovao je danas svečanoj ceremoniji ispraćaja u zasluženu penziju 93 autobusa koje je Vlada Japana donirala Srbiji 2003. godine. Na ovoj ceremoniji na Kalemegdanu izložen je žuti autobus koji je ukrašen radovima učenika pet beogradskih osnovnih škola koje su u periodu od 2002. do 2004. godine dobile donacije Vlade Japana.
29. 03. 2025. u 12:45

SUSPENDOVANE ODLUKE O IZMENI LINIJA GRADSKOG PREVOZA: Oglasio se Sekretarijat
SEKRETARIJAT za javni prevoz oglasio se povodom suspenzije odluke o izmeni linija gradskog prevoza.
17. 02. 2025. u 17:13

VAŽNO SAOPŠTENJE REPREZENTATIVNIH SINDIKATA! Grad ne menja politiku koju vodi poslednje 3 godine, nikad veća ulaganja u GSP
USLED uznemirenja zaposlenih u Gradskom saobraćajnom preduzeću „Beograd“ najavama da će zbog javno-privatnog partnerstva SP „Dorćol“ ostati bez zemljišta na kome se nalazi, imovine, kao i da će radnici ostati bez posla, Samostalni sindikat i Zajednica sindikata Srbije, kao i Sindikat Nezavisnost, obratili su se rukovodstvu Grada.
03. 02. 2025. u 17:22
Najnovije iz rubrike

KAFIĆ NIJE KANCELARIJA: Među beogradskim ugostiteljima svetski trend ograničavanja boravka gostiju koji rade onlajn
U POJEDINIM kafićima u Beogradu, naročito u urbanim četvrtima, mogu se videti natpisi na vratima i stolovima koji upozoravaju goste da laptop ne koriste u lokalu, a posebno u periodima najveće gužve.
02. 05. 2025. u 06:45

NEPREGLEDNA KOLONA VOZILA PREMA AVALI: Velike gužve na beogradskim izletištima (VIDEO)
NA popularnim beogradskim izletištima danas su, povodom 1. maja, velike gužve.
01. 05. 2025. u 14:01

STIGLE LUBENICE IZ REGIONA: Sa pijačnih tezgi Bajlonija mame jagode, a ima i ostalih vrsta voća
TEZGE na pijacama i ovog petka bile su ispunjene sezonskim voćem i povrćem, a zbog lepog vremena ponuda na Bajlonijevoj pijaci nikad veća.
30. 04. 2025. u 06:30

HUMANO I TOKOM PRAZNIKA: Transfuziološki autobusi širom prestonice
INSTITUT za transfuziju krvi Srbije pozvao je sve zainteresovane sugrađane da i tokom ove nedelje učestvuju u dobrovoljnom davanju krvi širom grada.
29. 04. 2025. u 23:30

SUZBIJANJE KOMARACA U OBRENOVCU I IZLETIŠTU ZABRAN: Najavljena akcija počinje sutra u nekim MZ, ostali - prema prioritetima
ŠIROM Obrenovca za 30. april planirana je akcija suzbijanja odraslih formi komaraca, saopšteno je danas iz ove opštine.
29. 04. 2025. u 17:49
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.