UVOĐENjEM privatnog obezbeđenja u vozilima javnog gradskog prevoza postignut je glavni cilj da kontrolor svoj posao može da obavlja neometano, što ranije nije bio slučaj.
Ovo je stav Kentakarta ali zakon kaže drugačije.
Na javnom mestu može da vas legitimiše samo pripadnik MUP a Javni prevoz je ...Sam naziv kaže.
Neka lobiraju da se promeni zakon ,nemam ništa protiv ali do tada od mene dobiti ličnu kartu neće.Diskutabilno je i kako će obezbeđenje reagovati jer to nije obezbeđenje objekta već lica u javnom prevozu.
Licencu posedujem od 1994 godine .
Isisavanje para i pljačka GSP, zato propada? Građani ga finansiraju, privatnici naplaćuju karte, kontrolišu, sada obezbeđuju, gde je kraj??? Po kojem zakonu privatno obezbeđenje sme da legitimiše i bije građane???
Zamena teza. Dakle, ukoliko se radi o neposrednoj fizičkoj zaštiti ličnosti poslodavac je u obavezi da dostavi podatke MUP -u o licu koje se štiti, podatke o službeniku kao i podatak da li je službenik naoružan ili nije. Drugo, legitimisanje lica je dozvoljeno isključivo u objektu ili štićenom prostoru. Treće, neki dan sam video jednog koji radi u pratnji kontrolora a pouzdano znam da nije prošao obuku niti poseduje licencu. Toliko o regularnosti ove odluke.
I ja se nešto razmišljam da ako rešim da koristim javni prevoz uz sebe obavezno povedem neko obezbeđenje zlu ne trebalo. Ili bi bilo dovoljno elektrošokerom smirivati navalentne?
Подржавамо деловање службеника обезбеђења у возилима јавног градског превоза (аутобус трамвај, тролејбус, БГ воз, метро). На тај начин ће се заштити живот и тело контролора током прегледа путних карата. Неспорно је, да изразито мали број лица плаћа путну карту. Када им контролор оправдано и основано захтева да покаже возну карту, дешава се не мали број напада на живот и тело контролора. Због тога је у земљи Србији неопходно да службеници обезбеђења заштите контролоре од напада. Сада почиње оркестриран напад и на контролоре и на службенике обезбеђења, који штите контролоре, како би се народ наговорио да уопште не плаћа путну карту у јавном превозу и да се возе бесплатно.
FUNKCIONALNE probe sistema daljinskog grejanja počinju u sredu, 1. oktobra i trajaće do četvrtka, 9. oktobra 2025. godine, saopštilo je JKP Beogradske elektrane.
GRADSKI zavod za javno zdravlje Beograd, kroz niz edukativnih programa nastavlja da gradi i jača dugogodišnju međusektorsku saradnju sa sektorom obrazovanja u okviru zdravstveno-vaspitnog rada namenjenog deci i mladima.
IZ „ARENA BEOGRAD“ d.o.o. oglasili su se saopštenjem kako bi "ukazali na određene neophodne činjenice, u vezi sa izborom novog direktora „Arena Beograd“ d.o.o., gospodina Stefana Babića".
Veselin
26.07.2021. 07:44
Ovo je stav Kentakarta ali zakon kaže drugačije. Na javnom mestu može da vas legitimiše samo pripadnik MUP a Javni prevoz je ...Sam naziv kaže. Neka lobiraju da se promeni zakon ,nemam ništa protiv ali do tada od mene dobiti ličnu kartu neće.Diskutabilno je i kako će obezbeđenje reagovati jer to nije obezbeđenje objekta već lica u javnom prevozu. Licencu posedujem od 1994 godine .
Saša
26.07.2021. 07:58
14 godina i Švajcarskoj i još ne videh to obezbedjenje, smešno?
Miša
26.07.2021. 08:01
Isisavanje para i pljačka GSP, zato propada? Građani ga finansiraju, privatnici naplaćuju karte, kontrolišu, sada obezbeđuju, gde je kraj??? Po kojem zakonu privatno obezbeđenje sme da legitimiše i bije građane???
Igor
26.07.2021. 08:02
Samo ovlasceno sluzbeno lice ima pravo da legitimise gradjane i niko vise kao ni kontrolori i privatno obezbedjenje
Voja
26.07.2021. 08:05
Koliko ja znam niko sem policije nesme da vam traži lična dokumenta na uvid. Dali neko zna dokle će da se krši ustav ove zemlje.
Dojčilo
26.07.2021. 08:16
Zamena teza. Dakle, ukoliko se radi o neposrednoj fizičkoj zaštiti ličnosti poslodavac je u obavezi da dostavi podatke MUP -u o licu koje se štiti, podatke o službeniku kao i podatak da li je službenik naoružan ili nije. Drugo, legitimisanje lica je dozvoljeno isključivo u objektu ili štićenom prostoru. Treće, neki dan sam video jednog koji radi u pratnji kontrolora a pouzdano znam da nije prošao obuku niti poseduje licencu. Toliko o regularnosti ove odluke.
VladimirR
26.07.2021. 08:46
I ja se nešto razmišljam da ako rešim da koristim javni prevoz uz sebe obavezno povedem neko obezbeđenje zlu ne trebalo. Ili bi bilo dovoljno elektrošokerom smirivati navalentne?
jednostavno
26.07.2021. 11:27
U javnom saobraćaju i dalje privatno obezbeđenje ne može da legitimiše.
Mitrofan Fustić Morija iz Karavilja
26.07.2021. 12:01
Подржавамо деловање службеника обезбеђења у возилима јавног градског превоза (аутобус трамвај, тролејбус, БГ воз, метро). На тај начин ће се заштити живот и тело контролора током прегледа путних карата. Неспорно је, да изразито мали број лица плаћа путну карту. Када им контролор оправдано и основано захтева да покаже возну карту, дешава се не мали број напада на живот и тело контролора. Због тога је у земљи Србији неопходно да службеници обезбеђења заштите контролоре од напада. Сада почиње оркестриран напад и на контролоре и на службенике обезбеђења, који штите контролоре, како би се народ наговорио да уопште не плаћа путну карту у јавном превозу и да се возе бесплатно.
Danijela
26.07.2021. 20:29
Neka budu ljubazni i neka se dogovore kada i gde ulaze a ne da putnici samo sto spakuje kartu, moraju ponovo da vide. I neka manje laju..