
Политика




"БРЕНД АМБАСАДОРИ ЋЕ БИТИ НАЈВЕЋА СВЕТСКА И ДОМАЋА ИМЕНА": Синиша Мали о ширењу видљивости изложбе ЕКСПО 2027
19. 06. 2025. у 12:28 >> 12:36

"ЗА МЕНЕ ЈЕ СРБИЈА ЖИВОТ": Моћна порука председника Вучића (ВИДЕО)
19. 06. 2025. у 11:51 >> 11:51
Тенис

БРАВО, ДУШАНЕ: Лајовић у полуфиналу Сасуола, два корака га деле од титуле
19. 06. 2025. у 14:32

ИТАЛИЈАН ЈЕ НЕВЕРОВАТАН: Ово показује колико је доминантан Јаник Синер
19. 06. 2025. у 09:18

АРИНА САБАЛЕНКА НИЈЕ МОГЛА ДА ВЕРУЈЕ: Масарова је усред меча тражила - ово! (ВИДЕО)
18. 06. 2025. у 21:20


ВИМБЛДОН ДОНЕО БИТНУ ОДЛУКУ: Двострукој освајачици титуле посебна позивница
18. 06. 2025. у 15:18
Фудбал

"ОВО ЈЕ ОСТВАРЕЊЕ СНА": Ђенаро Гатузо се први пут обратио као селектор Италије
19. 06. 2025. у 13:54




Draža
03.04.2023. 08:22
Од када жене масовно возе аутомобиле, многе по својим личним правилима, Београд је постао опасан за мушкарце, децу, мачке, псе, птице, корњаче, и тд.. Видећемо хоће ли Бели успети да реше проблем који ни сви психолози и психијатри света не могу да реше..
zoran
03.04.2023. 10:09
Danas je obuka novih vozača komplikovanija i skuplja nego pre 20-ak godina ali se vidi da su današnji mlađi vozači izuzetno nespremni za učestvovanju u saobraćaju. Auto škole imaju tu nekog udela jer trče za profitom ali zakonodavstvo i saobraćajna milicija su glavni uzročnici ovakvom ponašanju mladih vozača jer saobraćajna milicija neradi svoj posao. Sprovode se akcije svaka 2-3 meseca u saobraćaju ali takav rad saobraćajne milicije treba da je svakodnevan a ne 3 dana svaka 3 meseca. I zakon treba da se primenjuje na SVE učesnike u saobraćaju bez obzira na političku opredeljenost ili " biznis" status pojedinaca.