ПРВЕ две, од четири трамвајске целине, монтиране на платформи "Сименсове" фабрике у Собовици, код Крагујевца, већ су "сишле" на интерне фабричке шине и ускоро ће бити спремне за извоз у највеће немачке, француске и шпанске градове.
Kvalitetno i po povoljnoj ceni a Simens ce da skida kajmak. Nasi ce biti zadovoljni samo je pitanje za koje plate. Minimalac u nemackoj 1300e, a bas me zanima koliko imaju nasi inzenjeri u Sumadiji. Garant upola i kao treba da su srecni..
@misko - Misko, ako mislis na bruto platu u nemackoj, skoro si u pravu. Kamo srece da je 1300 € neto. U firmi gde ja radim, ide makar trecina radnika svakog meseca posle primanja plate na socijalno, da bi im oni platili stanarinu (ili deo nje).
Sve je dobro sto se radi i proizvodi a isto tako sto ekonomija napreduje a samim tim i bolji standard drustva. A bilo bi jos bolje kada bi u svim gradskim prevozima nabavili fotokataliticki preciscivaci vazduha, Ruska proizvodnja provereno i kvalitetno. Sada kada vlada pandemija itekako bi nam dobro doslo da udisemo cist vazduh bez bojazni zarazavanja i stalno nosenje maski.
Kad možete da kupujete "domaće" tramvaje za Beograd, možete i autobuse.A ne uslov da je fabrika u poslednjih 5 godina ostvarila toliki i toliki profit, pa ovo pa ono, samo što niste napisali ko će biti izabran.Najniža cijena i najduža garancija su jedini kriterijum.A ne, da je Man ili Mercedes kupio Ikarbus onda bi kupovali "domaće".?Komunalna policija Beograd kupuje Land Rover a "domaća" fabrika Fiat zjapi prazna, nema kome da proda auta.?Bando!
Govorim o platama inzenjera na prvom mestu a i radnika naravno. Treba raditi ali i biti placen za godine skolovanja. U nasoj situaciji daj sta das samo da se ne sedi a stranci to obilato koriste. Zato im se i ne isplati da udjemo u EU. Odmah bi skocile plate a i njima interes da ovde rade.
ЕКОНОМИЈА Москве по паритету куповне моћи заузима друго место у свету, одмах иза Њујорка, истакао је председник Руске Федерације Владимир Путин на састанку у Кремљу са градоначелником престонице Сергејем Собјањином.
СЕЗОНА годишњих одмора је на прагу, гужве на путевима биће све веће, као и појачан ризик од саобраћајних незгода, зато је пажња за воланом мора бити појачана.
КЉУЧНИ инфраструктурни пројекат у Шумадији, изградња Северне обилазнице око Крагујевца, реализује се без застоја. Влада Србије прогласила га је за пројекат од посебног значаја још 2021. године и део је шире Фискалне стратегије Србије за период до 2027. године.
НИЈЕДАН пројекат у Србији више не сме нити да се започне, а камоли реализује, без комплетне и планске и техничке документације, поручила је јуче министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Александра Софронијевић. Када је реч о градњи и роковима, она је истакла да је генерални циљ министарства да се не дају брза, него квалитетна решења.
КОЛИКИ је допринос туризма укупном привредном развоју Војводине и у креирању опште слике наше покрајине за домаће и стране госте, вероватно најбоље показују подаци о броју посета и остварених ноћења, али и конкретни потези надлежних органа и институција који доприносе унапређењу те веома важне делатности.
misko
12.08.2020. 11:15
Kvalitetno i po povoljnoj ceni a Simens ce da skida kajmak. Nasi ce biti zadovoljni samo je pitanje za koje plate. Minimalac u nemackoj 1300e, a bas me zanima koliko imaju nasi inzenjeri u Sumadiji. Garant upola i kao treba da su srecni..
Uki
12.08.2020. 12:55
@misko - A najbolje da imaju nemacke plate a znanje, brend i licence da dobiju dzabe od Simensa....
Zak
12.08.2020. 16:15
@Uki - A znaju sa lažnim, stampanim novcem da kradu naše inzinjere.., a to je ok jeli...
Joe
12.08.2020. 13:30
@misko - Ma ja u pravu si. Bolje onda na biro ,kafanica kladionica ...sacekati bolja vremena kada plata bude 1800 € Jbo posao koji nije plaćen
somborac
12.08.2020. 14:56
@misko - Misko, ako mislis na bruto platu u nemackoj, skoro si u pravu. Kamo srece da je 1300 € neto. U firmi gde ja radim, ide makar trecina radnika svakog meseca posle primanja plate na socijalno, da bi im oni platili stanarinu (ili deo nje).
Sale
12.08.2020. 11:20
Ja mislio samo Niš i Kragujevac!
Jana
12.08.2020. 11:41
Sve je dobro sto se radi i proizvodi a isto tako sto ekonomija napreduje a samim tim i bolji standard drustva. A bilo bi jos bolje kada bi u svim gradskim prevozima nabavili fotokataliticki preciscivaci vazduha, Ruska proizvodnja provereno i kvalitetno. Sada kada vlada pandemija itekako bi nam dobro doslo da udisemo cist vazduh bez bojazni zarazavanja i stalno nosenje maski.
Dorcol
12.08.2020. 14:07
@Jana - Ако је Руско, мора да је проверено. Од Руса и домаћих русофила. Као и вакцина која стиже...
Red
12.08.2020. 11:42
Nisu kragujevački tramvaji u Bremenu, već bremenski tramvaji dolaze iz Kragujevca.
Bungi
12.08.2020. 12:49
Kad možete da kupujete "domaće" tramvaje za Beograd, možete i autobuse.A ne uslov da je fabrika u poslednjih 5 godina ostvarila toliki i toliki profit, pa ovo pa ono, samo što niste napisali ko će biti izabran.Najniža cijena i najduža garancija su jedini kriterijum.A ne, da je Man ili Mercedes kupio Ikarbus onda bi kupovali "domaće".?Komunalna policija Beograd kupuje Land Rover a "domaća" fabrika Fiat zjapi prazna, nema kome da proda auta.?Bando!
Misko
12.08.2020. 17:21
Govorim o platama inzenjera na prvom mestu a i radnika naravno. Treba raditi ali i biti placen za godine skolovanja. U nasoj situaciji daj sta das samo da se ne sedi a stranci to obilato koriste. Zato im se i ne isplati da udjemo u EU. Odmah bi skocile plate a i njima interes da ovde rade.
Marangon
14.12.2020. 16:28
Hajde da mi neko objasni, kako je moguće da dve fabrike vagona i šinskih vozila u Srbiji propadnu, a da Simens dođe i pravi tolike tramvaje i vagone?