ПАДА СЕ ЗБОГ БОЈЕ СЕДИШТА И ТЕЧНОСТИ ЗА СТАКЛО? Хаос на техничким прегледима - дупло су скупљи, а не прође га осам од 10 аута! (ФОТО)
16. 07. 2021. у 00:40
ПОСЛЕ доношења нових правила за техничке прегледе, многи возачи незадовољни су критеријума и поскупљењем.
Повезане вести

ВАЖНЕ ВЕСТИ ЗА ВЛАСНИКЕ ДИЗЕЛАША: Мења се начин контроле издувних гасова
ИЗМЕНЕ прописа о техничким условима које возила морају да испуне да би прошла технички преглед и продужила регистрацију, донекле су умирила возаче јер су све одредбе које су могле представљати проблем, или промењене или одложене.
23. 06. 2021. у 20:56
Најновије из рубрике

МОСКВА СЕ СВРСТАЛА МЕЂУ ВОДЕЋЕ СВЕТСКЕ МЕТРОПОЛЕ ПО ЕКОНОМСКОЈ МОЋИ: Ево који град је на првом месту
ЕКОНОМИЈА Москве по паритету куповне моћи заузима друго место у свету, одмах иза Њујорка, истакао је председник Руске Федерације Владимир Путин на састанку у Кремљу са градоначелником престонице Сергејем Собјањином.
05. 05. 2025. у 15:49

ЗБОГ ОВОГ ПРЕКРШАЈА ПЛАТИЋЕТЕ 150.000 ДИНАРА: Детаљан списак саобраћајних казни
СЕЗОНА годишњих одмора је на прагу, гужве на путевима биће све веће, као и појачан ризик од саобраћајних незгода, зато је пажња за воланом мора бити појачана.
05. 05. 2025. у 13:47

НОВИ ПРАВАЦ "ОСЛОБАЂА" ЦЕНТАР ГРАДА: Асфалтирани први километри на северној обилазници око Крагујевца, ради се и на петљама
КЉУЧНИ инфраструктурни пројекат у Шумадији, изградња Северне обилазнице око Крагујевца, реализује се без застоја. Влада Србије прогласила га је за пројекат од посебног значаја још 2021. године и део је шире Фискалне стратегије Србије за период до 2027. године.
05. 05. 2025. у 12:38

НЕМА ВИШЕ ГРАДЊЕ БЕЗ ЦЕЛЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ: При реализацији путних инфраструктурних пројеката мора да буде више планских докумената
НИЈЕДАН пројекат у Србији више не сме нити да се започне, а камоли реализује, без комплетне и планске и техничке документације, поручила је јуче министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Александра Софронијевић. Када је реч о градњи и роковима, она је истакла да је генерални циљ министарства да се не дају брза, него квалитетна решења.
05. 05. 2025. у 12:34

УЛАГАЊА У ПОНУДУ ДОВОДЕ НОВЕ ГОСТЕ: У Војводини све више рачунају на туризам као област која значајно јача привредни развој покрајине
КОЛИКИ је допринос туризма укупном привредном развоју Војводине и у креирању опште слике наше покрајине за домаће и стране госте, вероватно најбоље показују подаци о броју посета и остварених ноћења, али и конкретни потези надлежних органа и институција који доприносе унапређењу те веома важне делатности.
05. 05. 2025. у 12:29
zaja
16.07.2021. 06:10
Ispricat cu moj tehnicki u drzavi u kojoj zivim.Tehnicki pregled vrsi mehanicar. Moj mehanicar je izbeglica i ima servis.S njim sam u bratskim odnosima.Zabave,izlasci,rostilj...Sve po naski.Na tehnickom mi auto ne prolazi jer se jedva primeti na prednjim gumama da su trosene.Daj ih zameni sa zadnjima da ne kupujem druge. Nema sanse,kaze on.Ako te zaustavi policija i usporedi kad je izvrsen tehnicki i stanje guma nece kazniti tebe nego mene.Mozda izgubim i dozvolu za rad.
Desimir
16.07.2021. 06:59
Tehnici pregled vozila treba biti ispravan kocnice signalizacija i ostalo a ne neke sitnice preterivanje kamere preterano neke gluposti i to svake godine tehnici u Nemackoj tehnicki svake dve godine kosta 80 evra i to oko pola sata i svaki ovlasceni servis pripremi vozilo uz termin dolazi covek ovlascen koji pregleda i daje tehnicki srpski propisi budalastiine ni potpuno nova vozila nece proci tehnicki
ziki
16.07.2021. 07:13
Za sigurnost vozila su bitne samo tri stvari ,sistem upravljanja, zaustavljanja i svetlosna signalizacija,sve ostalo je pokazivanje misica drzave prema tehnickim pregledima a onda iz straha tehnickih pregleda prema vlasnicima vozila.
raca
16.07.2021. 07:19
Evo jedan savet - sedneš u auto odeš sa tim istim koje ovde kažu ne zadovoljava u Nemačku i tamo ga registruješ bez problema
Slobodan
16.07.2021. 07:29
Људи се жале што им неисправни аутомобили не пролазе технички преглед (исправности возила)?
Novb
16.07.2021. 08:28
Kao da su servisi koji rade tehničke preglede sami određivali sebi posao u zakonu. Smisao tehničkog pregleda ne može biti da neko ima savršena kola, već da ima bezbednosno potpuna kola. Sve izvan toga svjedoci i o jednom potpunom nepoznavanju prava.
Nikola
16.07.2021. 17:17
20000e je ulaganje za rad tehnickog pregleda. Ako izracunamo 10 auta po 4500din dnevno, puta 26dana, puta 12 meseci, ima mnogo vise para nego sto je potrebno za kupovinu opreme koja nedostaje tehnickom pregledu. Dakle imali su dobru zaradu prethodne 2godine. Sada opet mi da finansiramo njihove prepravke, kao da smo mi krivci za nedostatak njihove opreme. Do pre 2god je bio 1000din tehnicki, pa do pre dve nedelje 4500, sada 7000. Sta je tehnicka ispravnost vozila, nuklearna fizika pa da mi naplati toliko?
Tosa
22.07.2021. 08:53
Cini mi se da na tehnickom pregledu treba opravdati I naplatiti vreme provedeno pred kamerama pa posle merdnja emisije gadova I sile kocenja pocinje izmisljanje gresaka I zavirivanje po nebitnim delovima po sopstvenom nahodjenju radnika koi najcesce nisu cak ni mehanicari