ПОТРОШАЧИ СРБИЈЕ ИЗАБРАЛИ КВАЛИТЕТ, СИГУРНОСТ И АЖУРНОСТ: Компанији „Дунав осигурање“ награда „Мој избор“ за 2024.
ПРЕМА гласовима потрошача Србије, у конкуренцији 1.000 домаћих производа и брендова, Компанији „Дунав осигурање“ додељено је признање „Мој избор“ у категорији „Осигуравајућа друштва“. Признање „Мој избор“, које се додељује брендовима из Србије којима се највише верује, већ 14 година у оквиру кампање „Најбоље у Србији“ организује Удружење потрошача „Моја Србија“, уз подршку Центра потрошача Србије и Града Београда.
Foto: Pakt studio
- За нас у Компанији ’Дунав осигурање’ признање које долази од потрошача је највреднија потврда свега за шта се залажемо. Задовољство корисника је наш примарни циљ и окосница визије Компаније, што је и главни разлог да смо толико поносни лауреати награде ’Мој избор’. Освојити нечије поверење није лако, а још мање је лако задржати га кроз вишедеценијски рад којим се наша компанија може похвалити. Свесни тога, настојаћемо да оправдамо избор потрошача Србије и да убудуће будемо успешан систем који функционише по најсавременијим стандардима, да се држимо стабилности и поузданости, баш као и ажурности и флексибилности у раду и стручности наших запослених - навео је приликом уручења награде Милош Милановић, члан Извршног одбора Компаније „Дунав осигурање“.
Foto: Pakt studio
Компанија „Дунав осигурање“ је лидер на тржишту осигурања у нашој земљи са најширом понудом у виду 180 услуга свих врста животног и неживотног осигурања. Квалитет своје услуге гарантује и високим степеном доступности који се ослања на развијену мрежу са 28 главних филијала и око 600 продајних места на територији Србије. из угла корисника осигурања једнако важан је и степен ажурности у решавању штета.
- Трудимо се да се истакнемо квалитетом наше понуде, повољним ценама, али и да постигнемо максималну ажурност када је у питању исплата насталих штета. Компанија готово да нема неисплаћених ликвидираних штета, односно оне су мање од 0,3%. Као осигуравајућа кућа, било да се наша услуга односи на здравље, имовину или штету на возилу, у фокусу наших услуга имамо сигурност, а њу, сложићете се, не бисте поверили било коме. Зато је наша одговорност да нађемо начине да будемо бољи, да понудимо више и да кориснике наших услуга пре свега гледамо као пријатеље. Јер у грађењу пријатељства дајете оно најбоље од себе, са жељом да траје - истакао је господин Милановић.
Foto: Pakt studio
Поред признања „Мој избор“ за 2024, Компанија „Дунав осигурање“ прошле године понела је и престижну титулу „Миљеник потрошача“, а награђена је и за допринос заједници у којој послује – додељено јој је, наиме, признање „Доброчинитељ“.
"ПА ХАЈДЕ ДА ПРОДУЖИМО ЗАДОВОЉСТВО" Захарова упутила мистериозну поруку Западу
ПОРТПАРОЛКА руског Министарства спољних послова Марија Захарова изјавила је данас да су западне земље забринуте због тога каква би још нова испитивања оружја Русија могла да спроведе након демонстрације ракете "Буревестник".
01. 11. 2025. у 19:52
САД ИЗДАЛЕ ГЕНЕРАЛНУ ДОЗВОЛУ ДО АПРИЛА: Одлажу се санкције руској нафтној компанији
СЈЕДИЊЕНЕ Америчке Државе су данас издале тзв. "генералну дозволу" којом се привремено одлажу санкције Росњефту у Немачкој до 29. априла 2026. године, објавило је америчко министарство финансија.
29. 10. 2025. у 16:17
АЦА УДАРИО НА НЕДУ: Родила се у ТРИ града - она је медицински феномен!
ПЕВАЧ Аца Лукас поново је изазвао велику пажњу јавности када је гостовао у подкасту „Б-13“ код македонског шоумена Бојана Јовановског, познатијег као Боки 13, и жестоко критиковао певачицу Неду Украден. У свом препознатљивом стилу, без длаке на језику, Лукас је коментарисао, како тврди, „вишеструки идентитет“ своје колегинице.
04. 11. 2025. у 12:33
Коментари (0)