МАЛИ ОДГОВОРИО НИКЕЗИЋУ: Верујем да је за Вас ово било једно тешко приземљење
У ПРИЧИ о српском Аеродрому, Душану Никезићу и управљању, једино што “нема разлога” је да један бивши “стручњак” који је уназадио Србију својим деловањем, коментарише било шта на ту тему, написао је министар финансија Синиша Мали чији текст преносимо у целости.
Када би свако радио свој посао најбоље што уме, где би нам био крај. Док смо дозвољавали да Србијом управљају нестручни, незналице, политичари који су на уму имали само личну корист, а не добробит грађана Србије, резулати су били јасни – Србија пред банкротом, на дну европске лествице, без инвестиција, без радних места, са мизерним платама и пензијама.
У такву Србију, Никезићу, ни туристи нису желели да дођу, а да не причамо о инвеститорима.
И стално морам да вам цртам нешто. Економија за почетнике вам не иде, али нема везе, прелазимо на тему Аеродрома “Никола Тесла”.
Када кажете “нема разлога да Аеродромом управљају странци”, претпостављам да бисте Ви подржавали и даље политику управљања која је “доводила” мање од шест милиона путника годишње, колико је Аеродром бележио уочи потписивања Уговора о концесији који је закључен 22. марта 2018. године између Републике Србије и ВИНЦИ Аирпортс САС. Концесија за Аеродром Никола Тесла Београд почела је 21. децембра 2018. Првобитно је договорено да концесија траје 25 година, али је због ублажавања утицаја ЦоВид-а продужена за додатних 18 месеци.
Планирана вредност пројекта је око 1,5 милијарди евра, од чега је претходна концесиона накнада износила 501.000.000 евра, минимална годишња концесиона накнада за период од 26,5 година око 252,5 милиона евра, док планирана капитална улагања износе око 755 милиона евра.До краја 2023. године у капиталне инвестиције уложено је око 285,6 милиона евра. Ево Вам 285,6 милиона разлога зашто по ко зна који пут нисте у праву.
Даље, данас Аеродром превезе готово осам милиона путника годишње, док се на крају концесије очекује око 16,4 милиона путника у том периоду.
Површина Терминала је повец́ана са око 55.000 м2 на више од 100.000 м2 , док ц́е се годишњи капацитет повец́ати на скоро 10 милиона путника до 2030. године. Раздвојени су токови улазних и одлазних путника, постављен је нови систем руковања пртљагом, изграђено 12 нових капија...
Изграђено је више од 60.000 м2 нових платформи како би се обезбедио додатни капацитет за паркирање и руковање авионима, као и нова платформа за операције одлеђивања.
И тако даље, и тако даље.
Верујем да је за Вас ово било једно тешко приземљење. Зар нису сва? Али, Ви већ имате искуства у томе.
ШОК У УКРАЈИНИ: Зеленски би могао да буде оптужен, све ће бити познато после 20. маја
ПРЕДСЕДНИК Украјине Владимир Зеленски би могао бити оптужен за подривање демократије у Украјини након што му мандат истекне 20. маја.
19. 05. 2024. у 08:47
ЊУЈОРК ТАЈМС: Руси прешли северну границу таквом брзином и снагом, Украјинци били потпуно изненађени
ОФАНЗИВА руских снага на харковском правцу показала се толико брзом и снажном да им оскудне одбрамбене структуре Украјине нису постале препрека, а осиромашени редови украјинских оружаних снага нису били спремни да бране своје положаје, пише Њујорк тајмс.
19. 05. 2024. у 07:38
КАКО ЈЕ КОСОВО И МЕТОХИЈА ДОБИЛО ИМЕ? Различито порекло и велика симболка - назив користе САМО СРБИ
КОСОВО и Метохија веома су значајан део српске историје и традиције, али ретки су они који знају како је тако важно поднебље нашег постанка и идентитета добило име. Обе речи у називу нађе јужне покрајине имају различито порекло и велику симболику.
18. 05. 2024. у 11:47
Коментари (0)