ЗНАЧАЈ ДИГИТАЛНОГ МАРКЕТИНГА: Пандемија донела нова "правила" куповине
СТРУЧЊАЦИ за менаџмент из региона "окупили" су се на онлајн регионалној конференцији са темом како "КОВИД 19" утиче на одређен секторе привреде и колико је битан дигитални маркетинг.

Илустрација / Фото Depositphotos
На скупу је речено да се свакодневни живот људи широм света променио, на начине који су били незамисливи пре само неколико година. Велика већина грађана се орјентисала на онлајн куповину. Како је наведено, у тренуцима када организације које су оријентисане на потрошаче покушавају да пронађу свој начин да се изборе са пандемијом КОВИД-19, важно је имати на уму да се глобални потрошач већ мења брзим темпом.
Студенткиња Јелена Марковић са Филозофског факултета из Ниша сматра да је најбитније направити добар стратешки модел, научити како да га контролишете И да реагујете у "неочекиваним" ситуацијама. Дигитални канали су идеалан алат за то.

ЈЕДНА ОД НАЈБЛИЖИХ ТРАМПОВИХ САРАДНИЦА ШОКИРАЛА: Ванземаљци постоје, поделићемо истину са народом
ДИРЕКТОРКА националне обавештајне службе (ДНИ) Тулси Габард рекла је да верује у постојање ванземаљаца, али је истакла да мора да буде "опрезна" у вези с оним што износи у јавност, будући да има приступ великом броју поверљивих информација.
06. 08. 2025. у 17:35

ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМЦИ ХАПШЕЊА ШИПТАРСКОГ ТЕРОРИСТЕ: Овако је пао бивши припадник ОВК у Свилајнцу, ево за шта се сумњичи (ВИДЕО)
ШИПТАРСКИ терориста и бивши истакнути припадник терористичке ОВК Халили Лулзин, ухапшен је данас у Свилајнцу, у заједничкој акцији Безбедносно-информативне агенције, Службе за откривање ратних злочина УКП МУП-а Републике Србије, а у сарадњи са Тужилаштвом за ратне злочине.
22. 07. 2025. у 20:54

ИМАО 609 КГ, ДАНАС 68: Невероватно КАКО сад изгледа некад најтежи тинејџер света и други најтежи човек у историји (ФОТО)
ПРЕ више од десет година, име Калид Бин Мохсен Шари из Саудијске Арабије обишло је свет када је постао познат као најдебљи тинејџер на планети, а уједно и други најтежи човек свих времена.
09. 08. 2025. у 12:33
Коментари (0)