ПОБОЉШАЊЕ БУЏЕТА ОД СЛЕДЕЋЕ ГОДИНЕ: Корона криза тешко погодила маркетиншку индустрију у Немачкој
МАРКЕТИНШКА индустрија у Немачкој прошле године је била тешко погођена пандемијом корона вируса.
Фото: Депоситпхотос
Инвестиције у огласе су 2020. опале за 3,4 одсто на укупно 33,7 милијарди евра.
Нето приходи од огласа опали су за пет одсто, указује Централно удружење немачке маркетиншке индустрије (ЗАW).
Снажни раст код онлајн-огласа компензовали су делимично губитке огласа у другим областима.
Удео маркетиншке индустрије у БДП-у је прошле године укупно опао са 1,4 на 1,3 одсто.
За ову годину ЗАW очекује на јесен опоравак маркетиншке индустрије, али ће она, како додају, уследити само ако политика постави смренице за опоравак привреде.
Повратак на предкризни буџет за огласе ЗАW очекује тек од 2022.године.
Препоручујемо
РУСКИ БРОД ПОЧЕО ДА ПОСТАВЉА ЦЕВИ: Настављена изградња Северног тока 2 у немачким водама
23. 05. 2021. у 21:52
МЕРКЕЛОВА ПРЕТИ ПАЛЕСТИНСКИМ ДЕМОНСТРАНТИМА: Антисемитизам се мора спречити
22. 05. 2021. у 16:09
РУСИ ОБЈАВИЛИ СПИСАК НАЈВЕЋИХ НЕПРИЈАТЕЉА: Ево на ком је месту Хрватска
РУСКИ ски лист „Взгљад“ саставио је и у уторак објавио „Рејтинг непријатељских влада“ како би показао разлику између држава које се свесно супротстављају Русији и оних које су на ту одлуку „против њихове воље натерале спољнополитичке околности“, преноси Слободна Далмација.
14. 11. 2025. у 16:54
ЗЕЛЕНСКИ АЛАРМИРАО ЕВРОПУ: Русија ће покренути велику агресију на континент, позната и година
УКРАЈИНСКИ председник Володимир Зеленски тврди да Русија планира да покрене велику агресију на европском континенту 2029. или 2030. године, наводећи да на то указује повећана руска производња оружја.
13. 11. 2025. у 10:54
Полиција улетела на свадбу, ХАПСИ МЛАДУ - а тек објашњење! Ово је ЛУДНИЦА (ВИДЕО)
ЧАК и на најлепшим свадбама понекад се десе непредвиђене ситуације, ситне грешке или чак већи инциденти.
14. 11. 2025. у 16:23
Коментари (0)