
Тенис


ОБРТ! Бастијан Швајнштајгер скинуо бурму, па поручио: "Било је лепо..."
04. 05. 2025. у 11:07 >> 11:11


ХАОС НЕ ПРЕСТАЈЕ? Украјинка испрозивала Сабаленку, појавио се и снимак (ВИДЕО)
03. 05. 2025. у 14:00

Фудбал


ЈЕДИНСТВО У ФИНИШУ СРУШИЛО СПАРТАК: Суботичани после новог пораза у проблему
04. 05. 2025. у 19:38

"МИ СМО НАШ ЦИЉ ОСТВАРИЛИ!" Срђан Благојевић након пораза Партизана од Новог Пазара
04. 05. 2025. у 19:37


КОМШИЈЕ У ЕЛИТИ: Париз и ПСЖ ће играти на стадионима удаљеним тачно 40 метара
04. 05. 2025. у 18:01
Gaja
23.07.2020. 23:12
Vredela je intervencija princa Aleksandra
Marko iz Trebinja
24.07.2020. 00:45
Овај недобронамерни дух из Завода за „унапређење" образовања и васпитања, осим што с висине суди о србистичким катедрама,Националном просветном савету и Мопасану, чини још једну неооростиву ствар: окреће професоре свих других предмета против професора српског језика и књижевности.
Andromeda
24.07.2020. 08:27
Svi su u pravu a opet niko nije. Cini mi se da se svodi citava prica na izucavanje srpskog jezika a ne ucenje. I tako generacijama unazad. U praksi to ide ovako : obimno gradivo dovodi do toga da nastavnici,profesori imaju prostora za objasnjavanje 20min. Vezba kod kuce i test koliko je shvaceno gradivo. Da spomenem da isto gradivo cesto nije objasnjeno kako treba. I takvi slucajevi dovode do neznanja i nepismenosti. Kao sto se padezi ne mogu nauciti za dva casa, ne moze ni knjizevno delo da se analizira za ta dva skolska casa. Srpski jezik i Srpska knjizevnost zvuci li mozda kao ideja o dva predmeta?