
Политика





ЂУРИЋ ОДГОВОРИО СТЕФАНОВИЋУ: "Он је ходајућа антиреклама за било какву опозицију"
26. 09. 2025. у 14:26
Тенис




АЛКАРАЗ ЈАЧИ ОД ПОВРЕДЕ И РИВАЛА: Шпанац убедљиво до другог кола Токија!
25. 09. 2025. у 14:23

Фудбал

ДОНАЛД ТРАМП ШОКИРАО АМЕРИКАНЦЕ: Најавио нешто што нико није очекивао!
26. 09. 2025. у 17:19

ЛЕКАРИ ГА ШОКИРАЛИ! "Гол-машина" завршила каријеру пре него што је хтела! (ВИДЕО)
26. 09. 2025. у 16:54

ХАОС ПОСЛЕ МУРИЊА! Фенербахче мења тренера само 17 дана након што је заменио Жозеа?!
26. 09. 2025. у 15:51


ЗВЕЗДА ЗОВЕ НАВИЈАЧЕ! Мирко Иванић јури 100. гол у црвено-белом дресу
26. 09. 2025. у 14:38
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.