Политика
Има ли ту места за реаговање надлежног тужиоца по службеној дужности?
16. 11. 2025. у 16:54
Тенис
ВЕЛИКИ УСПЕХ МЛАДЕ СРПСКЕ ТЕНИСЕРКЕ: Луна Вујовић освојила прву титулу у каријери
16. 11. 2025. у 15:51
ТЕНИСКИ БЛОКБАСТЕР: Карлос Алкараз имао шта да каже о дуелу са Јаником Синером
16. 11. 2025. у 10:53
Фудбал
уживоПРЕНОС, СРБИЈА - ЛЕТОНИЈА: Невероватан крај квалификација за Мундијал!
16. 11. 2025. у 16:15 >> 18:02
ШТА ОВО БИ? Португал декласирао Јерменију и пласирао се на Светско првенство
16. 11. 2025. у 17:19
АЛБАНЦИ ЗАПАЊЕНИ: Ево шта се у Словенији десило навијачима лажне државе (ФОТО)
16. 11. 2025. у 14:25
ПАРТИЗАН СЕ ХИТНО ОГЛАСИО О НОВОМ ТРЕНЕРУ! На помолу још једна промена?!
16. 11. 2025. у 13:07
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.