ДИГИТАЛНИ МАРКЕТИНГ: Предности у савременом пословању
У ИСТОРИЈИ адвертајзинга никада није било лакше доћи до своје циљне групе или нише, али упркос доступности многих технологија, друштвених мрежа и алата, у борби са комплексним алгоритмом никада није било теже креирати и оптимизовати велики број типова реклама које би навеле купце да купе баш ваш производ у мору истих или сличних.

Фото Архива
Свима је већ јасно колико је велика присутност на друштвеним мрежама као и у којој мери су ове платформе још увек најјефтинији и најадекватнији начин за пласирање услуга или производа, нарочито малих и средњих предузећа.
Компаније би требало да размишљају о дигиталној стратегији и плану садржаја као о уштеђевини за пензију или за неку другу намену. Уколико је власницима компанија циљ да се једног дана повуку из бизниса, потребно је да на време да стварају кредибилитет свог бренда онлајн.
Дигитални маркетинг има задатак да пре свега позове све у организацији да "мисле као купац" и да учине све што могу да помогну у стварању и пружању супериорне вредности и задовољства за купце.

Фото Архива
Након стварања кредибилитета офлајн, неопходно је да компанија креира присутност, кредибилитет и рејтинг на медијским платформама и друштвеним мрежама, да интегрише стратегију онлајн и офлајн наступа.
Број корисника интернета и друштвених мрежа у нашој земљи из године у годину расте. Према подацима сајта www.internetworldstats.com, око 65% становника Србије (4.750.000) користи интернет. Друштвене мреже постају све значајнији фактор - најпопуларнија друштвена мрежа у Србији је "Фејсбук", где свој профил има око 3,5 милиона људи (49% становника, што је и највише у региону), а "Инстаграм" користи око 1.200.000 људи у Србији. Око 40% светске популације или скоро четири милијарде људи било је активно на друштвеним мрежама у 2020. години.
Што се тиче трендова у 2021. години видео незаустављиво наставља да баца сенку на све остале трендове. Са појавом пандемије у априлу прошле године, тренд коришћења видео-садржаја прерастао је сва предвиђања захваљујући LIVE обраћањима, а највише глобалној популарности мреже "Тик-ток".
За успех у дигиталном маркетингу неопходна је квалитетна едукација и праћење трендова и промена. ПКС је у самом старту добро разумела предности и динамику дигиталног маркетинга. У понуди Пословне академије ПКС је школа дигиталног маркетинга где полазници у оквиру пет модула добију основно и напредно знање како успешно да дефинишу своју маркетинг стратегију у односу на задате пословне циљеве.
Бојана Ковач је експерт за дигитални маркетинг, предавач на Пословној академији ПКС
Препоручујемо

РАСПОРЕЂЕНО 110.000 ВОЈНИКА, РУСИ КРЕЋУ У ЗАВРШНИ УДАР НА ПОКРОВСК: "Са тиме би могли заузети средње велику европску државу"
РУСИЈА не показује знакове повлачења у рату против Украјине. Напротив, Москва је појачала далекометне ударе на украјинске градове и нападе дуж целе линије фронта. Војни стручњаци истичу да је руска страна усвојила нове тактике, ослањајући се на масовну употребу дронова и малих диверзантских јединица, пише The New York Times.
10. 08. 2025. у 20:18

ЕВО КО ЈЕ ТРОСТРУКИ УБИЦА ИЗ ГЊИЛАНА: Био у друштву са Куртијем, Османијевом и Харадинајем
ТРИ особе су убијене, а неколико је рањено у пуцњави која се догодила данас у Гњилану, док је осумњичени нападач у бекству, пренела је Коха. Болница у Гњилану саопштила је да је на лицу места констатована једна смрт, а да су две особе пребачене у Ургентни центар без знакова живота.
10. 08. 2025. у 18:11

"Лекари су Саши Поповићу дали морфијум и тако је умро - није осетио ништа, заспао је! Сада ме дозива по кући"
"ЧЕСТО га сањам, није било тог сна где је он изгледао као у ово последње време када је био болестан, увек га сањам из времена када смо нас двоје почели да се забављамо и кад смо се венчали. Тада је имао ону косицу мало дужу и округле мало веће наочаре и сањам га како је расположен, насмејан, ведар и трчи-јури на све стране."
09. 08. 2025. у 12:05
Коментари (0)