ТЕК што се разданило, у рано јутро 6. априла 1941. године небо над Београдом су прекрили немачки бомбардери. На први звук сирене за узбуну пилот, капетан прве класе Милош Жуњић полетео је на челу своје 102. ескадриле 6. ловачког пука. Пре него што је ускочио у свој "месершмит", кажу, издао је кратку команду: "За мном, пали и полећи!" Његова борба за слободно небо Београда завршена је недуго затим - оборен је изнад реке Тамиш, недалеко од Панчева.
И поред надмоћи, непријатељ је имао губитке у људству и материјалу које су му биле задате од стране малобројних српских пилота. Интересантно би било сазнати шта се дешавало са посадом немачких авиона оборених у то време над Србијом, а спашених употребом падобрана. Они су морали бити први заробљеници у овом ратном сукобу.
ВОЂЕН фином логиком, Тимченко у новом раду (из 1997), посвећеном делу Слободана Јовановића, и тумачењу сарадње Богдана Поповића и С. Јовановића, у контексту нашег праћења и оцене критичарског рада Велибора Глигорића, долази, још једном, до закључка веома сличног и блиског закључку Петра Џаџића у његовој споменутој студији.
ПРЕМА информацијама Управе граничне полиције добијеним у 17.15 часова, нема дужих задржавања на путничким ни на теретним терминалима наших граничних прелаза, саопштио је Ауто-мото савез Србије (AMСС).
Caba
03.04.2021. 19:17
И поред надмоћи, непријатељ је имао губитке у људству и материјалу које су му биле задате од стране малобројних српских пилота. Интересантно би било сазнати шта се дешавало са посадом немачких авиона оборених у то време над Србијом, а спашених употребом падобрана. Они су морали бити први заробљеници у овом ратном сукобу.