Светски тренд познатих личности у рекламирању индустрије игара на срећу све популарнији
У СВЕТУ, нарочито на развијеним тржиштима попут САД-а, познате личности из света спорта, музике, филма и других грана забавне индустрије редовно учествују у промоцијама и рекламним кампањама компанија за клађење и игре на срећу. То се доживљава као потпуно нормална пословна пракса.

Фото: EPA-EFE/ JUSTIN LANE
Примера има на претек. Тако је, један од најпознатијих ММА бораца, Конор Макгрегор, постао амбасадор бренда Париматцх и промовише га широм света. С друге стране, холивудски глумац Џејми Фокс сарађује са БетМГМ, док Кристијано Роналдо и Нејмар доприносе глобалном успеху ПокерСтарс.
Уз то, најбржи човек у историји Јусеин Болт заштитно је лице 888покера, док је Мајкл Џордан као саветник и инвеститор повезан са ДрафтКингс-ом. Такође, Кевин Харт, Бен Афлек, па чак и Парис Хилтон, повезани су са компанијама које се баве клађењем, што потврђује колико је ова пракса уобичајена у индустрији забаве и спорта.
Све већи број светски познатих личности повезује се с водећим брендовима из индустрије спортског клађења, што додатно наглашава њихову посвећеност ширењу забаве. Таква партнерства омогућавају познатим личностима да додатно развију своје каријере.
На крају, ове кампање су више од обичне промоције – оне представљају спој страсти према спорту и иновативним начинима ангажовања публике, при чему личности из света спорта и забаве користе свој утицај како би додатно ојачале свој имиџ и створиле дубљу повезаност са својим пратиоцима.

ОВА МАЈКА ЈЕ ПОСЕБНА: Разлог су њена деца, а ево и зашто (ВИДЕО)
ОНИ су Илија, Јована и Василије Хаџи-Пурић, полазници Центра за таленте "Никола Тесла".
10. 09. 2025. у 12:13 >> 20:43

ОВО ЈЕ ДЕТАЉАН СПИСАК НАМИРНИЦА КОЈИМА ЋЕ ПАСТИ ЦЕНА: Нове економске мере важне за грађане
ПРЕСЕДНИК Србије Александар Вучић истакао је јуче приликом излагања о смањењу маржи на кућну хемију и прехрамбене производе, а у оквиру представљања нових економских мера за грађане, да снижење које ће уследити као последица ограничења трговачких маржи обухвата 3000 производа из 23 групе.
25. 08. 2025. у 13:15

УЖАС - ДА СЕ ПРЕВРНЕ ЖЕЛУДАЦ: Упали где производе крофне намењене ЦГ приморју - затекли су ХОРОР сцене (ВИДЕО)
Крофне су за многе једна од најпознатијих и најомиљенијих посластица на свету, али после гледања снимка који нам стиже из Црне Горе питање је како ћете убудуће гледати на оне куповне.
13. 09. 2025. у 17:03 >> 17:10
Коментари (0)