
Политика


ДОСИЈЕ КОВЕШИ: Шта чека Србију ако Доловац и Ненадић предају правосуђе у руке Брисела?
06. 08. 2025. у 22:27



ЦРНО НА БЕЛО: Како су блокадери ректора Ђокића згрнули милионе? (ФОТО)
06. 08. 2025. у 20:08
Тенис



ДОМИНАЦИЈА АМЕРИКАНАЦА! Фриц и Шелтон обезбедили полуфинале Мастерса у Торонту
06. 08. 2025. у 10:15

"НАДАМ СЕ ДА ЋЕШ УМРЕТИ НОЋАС": Језиве претње чувеној тенисерки Елини Свитолини
06. 08. 2025. у 10:02

Фудбал

"ДОШЛО ЈЕ ДО ОСУДЕ ЈАВНОСТИ": Милојевић о Леху, Крунићу, притисцима...
06. 08. 2025. у 22:51



ИГРА СЕ КРУНИЋ, АЛИ И ЗВЕЗДА! Црвено-бели поново повели и то након ВАР драме! (ВИДЕО)
06. 08. 2025. у 21:55

КАКВА ГОЛЧИНА! Раде Крунић утишао Познањ, невероватан гол на мечу Лех - Звезда
06. 08. 2025. у 20:45
Kiza
12.08.2020. 09:06
Стварно више не знам кога и докле ће да лажу? Па 80-тих, кад је БГ имао скоро упола мање становника, и бар за трећину био просторно мањи, на улицама је било око 1.500 аутобуса и око 300 троли и трамваја, који су саобраћали у 15-минутним интервалима (а не као данас кад у једној минути на стајалиште дође по 10-так возила), па су опет биле велике гужве! А сад неко треба да поверује у ову причу о 50% оптерећености!?! Само кажем...
Branko
12.08.2020. 09:26
Odlično što se povećava, samo da ne bude pojačanje u vidu (pra)starih autobusa izvučenih iz rezerve. Jer i sada na pojedinim linijama, kao 45 saobraćaju "krntije" privatnig prevoznika koje leti greju a zimi mrznu, jer du dozrajsli, stakla klepeću, oko vrata šuplje... A i nije mi jasno zbog čega je GSP celu liniju prepustio privstniku