СЕКРЕТАРИЈАТ за јавни градски превоз ускоро би требало да распише јавну набавку за избор партнера за наплату карата и управљање возилима, пошто уговор са "Апексом" односно "Бус плусом", истиче 20. септембра.
Svesni smo da se prevoz placati mora . Svesni smo da se vozimo u novim autobusima ,a ponajvise u starim gde greje sa svih strana i nema vazduha. Ali nismo svesni da karta isto kosta za 2 stanice i 25 stanica. Zar netko tko pravi te cene razmislja o tome. Nista putnicima neznaci sat i 45 minuta trajanje karte kada on ide na posao i nema vremena da se vozi taj sat. Razmislite o tome i putnici ce biti zadovoljni i kucati redovno karte.
Ukinuti placanje prevoza i uvesti taksu od recimo 1200 din za one koji se voze sami u kolima. Automatski si omogucio svima koji to zele da koriste javni prevoz, destimulisao one koji nemaju para da se voze i gde treba i gde ne treba svojim automobilom, a gubitak se pokrije od takse. Prosto i jednostavno. Kako sami kazu mesecno se naplati oko 5 miliona eur sto za Beograd i nisu neke pare. To je 5 miliona putnika u koji bi placali taksu u toku meseca, odnosno oko 170 000 dnevno koji hoce da plate komfor. Vrlo prosto.Ustede visestruke u smislu ukupne potrosnje goriva, manjih guzvi, manje zagadjenja...
НА ИНИЦИЈАТИВУ грађана, Општина Нови Београд је у оквиру пројекта "Еко патрола" поставила гелендере на степениште у Гандијевој улици 68, у Блоку 63. Истовремено, уклоњени су и графити и очишћен је пролаз између зграда.
Из градске касе се сваке године издваја више од 900.000 евра за плаћање закупа објеката у којима су смештени вртићи. Реч је, углавном, о локацијама ван централних градских општина, попут земунских насеља где је велики прилив млађег становништва, а постојећи капацитети предшколских установа не задовољавају те потребе.
НАВОДИ који су се данас појавили на друштвеним мрежама да се откачио понтонски мост који спаја Земун и купалиште Лидо нису тачни. Прелаз јесте био забрањен због радова продужавања моста, а од данас би понтон опет требало да буде отворен.
ПАНЧЕВО ће на Тамишком кеју добити теретану на отвореном. Пројекат ће суфинансирати Министарство туризма и омладине са 17 милиона динара. Постављање теретане на отвореном представља трећу фазу уређења приобаља, након пешачко-бициклистичке стазе, јавне расвете, паркинга и највећег дечјег игралишта на отвореном у граду.
Niko
06.08.2020. 16:31
A koja je svha tog apeksa... Neka grad kupi taj software i prestane da placa tolike pare toj firmi
Radojks
06.08.2020. 17:49
Svesni smo da se prevoz placati mora . Svesni smo da se vozimo u novim autobusima ,a ponajvise u starim gde greje sa svih strana i nema vazduha. Ali nismo svesni da karta isto kosta za 2 stanice i 25 stanica. Zar netko tko pravi te cene razmislja o tome. Nista putnicima neznaci sat i 45 minuta trajanje karte kada on ide na posao i nema vremena da se vozi taj sat. Razmislite o tome i putnici ce biti zadovoljni i kucati redovno karte.
duca011
06.08.2020. 21:38
Ukinuti placanje prevoza i uvesti taksu od recimo 1200 din za one koji se voze sami u kolima. Automatski si omogucio svima koji to zele da koriste javni prevoz, destimulisao one koji nemaju para da se voze i gde treba i gde ne treba svojim automobilom, a gubitak se pokrije od takse. Prosto i jednostavno. Kako sami kazu mesecno se naplati oko 5 miliona eur sto za Beograd i nisu neke pare. To je 5 miliona putnika u koji bi placali taksu u toku meseca, odnosno oko 170 000 dnevno koji hoce da plate komfor. Vrlo prosto.Ustede visestruke u smislu ukupne potrosnje goriva, manjih guzvi, manje zagadjenja...
Goran
07.08.2020. 11:01
@duca011 - A ostane isti broj autobusa u kojima nema gužve i nikada ne kasne?