ПРИВАТНИЦИМА НУДЕ ЛИНИЈЕ 100 И 700: Град би требало да наше партнера за превоз путника на 37 траса

С.В.

27. 03. 2024. у 13:00

АУТОБУСКЕ линије које саобраћају на линијама 100 и 700 до краја године требало би да преузму приватни превозници.

ПРИВАТНИЦИМА НУДЕ ЛИНИЈЕ 100 И 700: Град би требало да наше партнера за превоз путника на 37 траса

Privatna arhiva

 Уколико чланови Привременог органа Града Београда на данашњој телефонској седници усвоје Нацрт Одлуке о усвајању предлога пројекта јавно приватног партнерства у обављању јавног градског превоза путника на територијама Палилуле и Земуна, наредних месеци Град ће да тражи приватног партнера са којим ће, пошто Скупштина Града аминује, потписати уговор на 10 година.

Старост и дотрајалост возила на 37 линија 100 и 700 које сада "држи" ГСП, недостатак и преоптерећеност возача у овом градском предузећу главни су разлози зашто је Град одлучио да део посла да приватницима.

С обзиром на то да се укупни расходи за јавни аутобуски превоз покривају из буџета Града, а да није омогућен адекватан квалитет комуналне услуге, због чега су приходи од наплате карата недовољни да намире све трошкове за превоз, потребно је унапредити квалитет превоза како би се грађани определили за коришћење аутобуса, стоји у документу.

- Просечна старост возила у овом моменту је 8,3 године за соло, а 17,8 година за зглобна возила, а 11,5 за минибусеве, док је пређена километража више од 862.000 за соло, више од 1.839.000 за зглобне и више од 1.184.000 километара за минибусеве - пише у Нацрту одлуке коју је обрадио Секретаријат за јавни превоз. - Стање аутобуса је незадовољавајуће, због чега велики број грађана бира сопствено возило за превоз.

Приватни партнер ког Град одабере, биће у обавези пружања услуге јавног аутобуског градског превоза путника, финансирања набавке нових возила, унапређења услуге превоза имплементирањем система за бројање путника, видео-надзора, бежичног интернета и информисања путника, док је Град у обавези да редовно плаћа уговорну накнаду приватном партнеру за услуге јавног аутобуског градског превоза.

Приватницима 37 линија

ЛИНИЈЕ које су досад биле "под" ГСП а које ће до краја године преузети приватници су: 45, 72, 81, 81Л, 613, 96, 101, 102, 102а, 102б, 104, 105, 105Л, 106, 107, 107а, 108, 109, 110, 111, 202, 73, 612, 700, 702, 703, 704, 705, 706, 706Е, 707, 708, 709, 711, 102П, 103 и 112. Неке од ових линија биће продужене, попут 105Л која сада саобраћа од центра Борче до железничке станице у Овчи а која би требало да, када пређе у руке приватника, вози од Земуна (Бачка) до Овче.

Као додатни подстицај за унапређење квалитета јавног превоза путника, Град је предвидео и еколошку субвенцију у виду увећања од 15 одсто на понуђену и уговорену цену за сва возила и километражу коју пређе са хибридним или електричним возилима током трајања уговора.

- Овако дефинисана накнада примењиваће се за нова хибридна или електрична возила до навршених седам година старости возила, после чега се тако одређена накнада умањује за 20 одсто, док ће за возила норме евро 6 која још увек нису замењена (у првих годину дана) уговорена цена по километру бити умањена за 20 одсто све до момента набавке нових возила и увођења њих у ред вожње.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!