КАРТЕ ДА ПРОДАЈЕ ГСП: Синдикат највећег престоничког превозника негодује због оснивања новог предузећа
27. 09. 2022. у 07:39
ГРАД још, бар званично, није раскинуо сарадњу са турском компанијом "Кентаркт", али најава да ће се на сутрашњој седници Скупштине Града гласати за оснивање новог предузећа које ће се бавити наплатом карата у београдском превозу потврђује да "бус плус" систем, бар овакав какав га данас знамо, одлази у прошлост.
Повезане вести

ПРОМЕЊЕН РЕЖИМ РАДА ЛИНИЈА ЈАВНОГ ПРЕВОЗА: Радови у Улици Михаила Аврамовића
ТОКОМ извођења радова на редовном одржавању у Улици Михаила Аврамовића, на делу од зоне раскрснице са Улицом Пивљанина Баје до зоне раскрснице са Улицом Јоце Јовановића, од сутра до 20. маја доћи ће до промена у раду линија јавног превоза 34 и 42, саопштено је из Секретаријата за јавни превоз.
12. 05. 2025. у 15:47

ГРАДОНАЧЕЛНИК ШАПИЋ НА ЦЕРЕМОНИЈИ ИСПРАЋАЈА ЈАПАНСКИХ АУТОБУСА У ЗАСЛУЖЕНУ ПЕНЗИЈУ: Хвала Влади Јапана, данас сами обнављамо возни парк
Градоначелник Београда Александар Шапић присуствовао је данас свечаној церемонији испраћаја у заслужену пензију 93 аутобуса које је Влада Јапана донирала Србији 2003. године. На овој церемонији на Калемегдану изложен је жути аутобус који је украшен радовима ученика пет београдских основних школа које су у периоду од 2002. до 2004. године добиле донације Владе Јапана.
29. 03. 2025. у 12:45
Најновије из рубрике

БЕОГРАЂАНИ СПРЕМИТЕ СЕ ЗА НОВЕ ИЗМЕНЕ САОБРАЂАЈА: Све почиње 21. јуна, уводи се још једна аутобуска линија
Летњи ред вожње на градским линијама у јавном линијском превозу путника почеће да се примењује од 21. јуна, када ће кренути и да саобраћа директан превоз до Аде Циганлије.
18. 06. 2025. у 00:22

КАЗНА И 1.000.000 ДИНАРА: Упозорење из општине Нови Београд
ОПШТИНА Нови Београд апелује на све суграђане да савесним и одговорним односом, рационално и наменски користе воду из градског водовода, као и да сe уздржe oд нeнaмeнскe пoтрoшњe воде као што су наводњавање пољопривредних површина, заливање зелених површина, пуњење индивидуалних резервоара, бунара и базена, поливање и хлађење плочника, тераса и дворишта, прање возила, злоупотреба хидраната.
17. 06. 2025. у 23:15

БОРБА ПРОТИВ КРВОПИЈА: Сутра наставак акције сузбијања комараца
ЕКИПЕ Сектора за екологију и унапређење животне средине из ЈКП-а "Градска чистоћа" наставиће акцију сузбијања одраслих комараца сутра, 18. јуна, од 17.30 часова, саопштено је из овог предузећа.
17. 06. 2025. у 17:11

ИСКЉУЧИТЕ ЕЛЕКТРИЧНЕ УРЕЂАЈЕ: Због радова, у Обреновцу данас и сутра без струје
ЗБОГ планираних радова делови Обреновца остајаће данас и сутра без струје.
17. 06. 2025. у 06:45

ПОЖАР У КОТЕЖУ: Два возила и шест ватрогасаца на терену (ВИДЕО)
У београдском насељу Котеж избио је пожар, а у току је његово гашење.
16. 06. 2025. у 18:29
Cika Crni
27.09.2022. 13:09
Malo ste se kasno setili. Zasto ste cutali dve godine da kazete da po ugovoru kompletna oprema po isteku 10 godina prelazi u ruke grada, tj. osnivaca.
ALOKIN
27.09.2022. 15:44
Lepo receno i sa jedne i druge strane, samo da vidimo ko ce da ispostuje dogovor
DrTin
27.09.2022. 16:35
Čista sindikalna demagogija. Već godinama gledamo kako najveći sindikat u GSP-u Beograd ne radi u interesu proizvodnih radnika već u ličnom i u interesu na stotine bespotrebnih kadrova koje dovode u preduzeće. Sad bi im verovatno najviše odgovaralo da oni vrše naplatu u sistemu u kome GSP čak nije više ni većinski prevoznik. ( privatnici u gradu, prigradski prevoz i voz čine većinu.)
Miki
27.09.2022. 19:01
Sve metropole u Eu su operateri javnog saobraćaja. Kentarkt nije hteo da investira u digitalnu online naplatu karata kako bi pomoću mobilnog telefona imao mogućnost da validiram kartu u prevozu. Ja sad moram da kupim karticu (3 meseca, kartonsku za 30 din ili plastičnu za 150 din koja važi 3 god) i da je prepaid punim za 89din/vožnji.
Miki
27.09.2022. 19:49
Sve glavne metropole imaju sopstvenog operatera tj vlasnik je Grad. Kentarkt je prepustio naplatu karata kioscima koji ne primaju bankarske kartice već samo gotovinu. Takođe sam prinuđen da kupim karticu (plastika 150din, papirna 30din). Kentarkt nije hteo da razvija digitalnu onlajn platformu kako bi svaki pametni telefon sa postpaid brojem mogao da kupi i validira kartu u prevozu. Budite sigurni ako se ne prilagodite korisniku tj analizirate I pratite navike putnika, nećete omogućiti efikasniji javni prevoz.
Boca69
30.09.2022. 15:05
Grad je osnivač i vlasnik javnog prevoza samim tim i organizuje način naplate prevoza i sprovodi kontrolu .GSP nije poslodavac gradu već je grad Beograd poslodavac GSP-u , pa samim tim odluke donosi grad .Tako da o poslovnoj politici se ne pita Sindikat već osnivač.Sindikat se bavi sindikalnim pitanjima radnika dok se menadžment bavi organizacijom i kontrolom poslovanja preduzeća .
Dejan
01.10.2022. 16:13
Ne može GSP da vrši naplatu karata,dabi GSP vršio naplatu karata onda bi trebalo GSP da odrzava apsolutno sve linije javnog prevoza na teritoriji Beograda na svih 17 opština. GSP drži polovinu od centralnih linija a drugu polovinu privatni prevoznici, onda su tu takozvane prigradske linije i Beo-voz. BEOGRADSKI JAVNI PREVOZ JE JEDINSTVEN SISTEM NA CELOJ TERITORIJI BEOGRADA, ne može Ariva zasebno da naplaćuje prevoz, zasebno GSP, zasebno Lasta, zasebno Beo-voz.... Da li se ovi iz GSP-a prave toliko naivni ili je nešto treće??? Grad Beograd mora da ima jedinstven sistem naplate karata! Sledeće što mora da postane jedinstven sistem jeste čistoća na celoj teritoriji Beograda, i Beogradski vodovod, ne može svaka opština zasebno da vodi svoju politiku i da svaka opština ili svako naselje zasebno ima svoju čistoću, vodovod.... To pod hitno mora da se sve uvede u jednu celinu.