Održivo poslovanje kao imperativ

Promo

08. 04. 2022. u 10:00

Razvoj društveno odgovornog poslovanja i evolucija u održivo doveo je do toga da se u okviru rada jedne kompanije u 21. veku podrazumeva da će dugoročno biti postavljeni ciljevi održivosti koji se odražavaju na budući biznis i uticaj koji se kroz sve njegove segmente stvara na društvo.

Одрживо пословање као императив

Foto: Promo

Ujedinjene nacije prate Agendu do 2030.godine koja predstavlja putokaz u kom pravcu se kreće svetska ekonomija i na koji način se to reflektuje na okruženje za razvoj biznisa u određenom periodu. Praćenje tih trendova dovodi kompanije do pripreme i realizacije strategija održivosti i prostora koji se otvara za stvaranje prednosti na tržištu. Poslednje dve godine pokazale su koliko je između odgovornog i održivog poslovanja stavljena jednakost. U tom procesu veoma je važno bilo biti fleksibilan, prepoznati trenutke kad su potrebne promene i prilagođavati se datim okolnostima, bez obzira na oblast poslovanja.

U prethodnom izazovnom periodu, kompanije su težile ka tome da potvrde održivost u okviru svog poslovanja. Forma Ideale stavlja u fokus odgovorno i održivo poslovanje koje je usmereno ka svim segmentima poslovanja – od brige o kupcu, zaposlenima, obezbeđivanju proizvoda kroz najbolji odnos cene i kvaliteta, do društveno odgovornih akcija kroz koje se dodatno jača veza sa zajednicom u kojoj se posluje.

Foto: Promo

 

- Kad govorimo o društvenoj odgovornosti, uvek moramo da gledamo širu sliku, a to je da poslujemo ujedno i odgovorno i održivo. Zato je važno da u to budu uključeni svi segmenti poslovanja. Tako se stvara pozitivan uticaj koji vaš brend ima na zajednicu. U svemu tome je važno da kao najveći proizvođač nameštaja imamo kvalitetne proizvode napravljene u našoj zemlji, da odgovorno nudimo kupcima najbolji odnos cene i kvaiteta, ali i da tražimo stalno nove kanale kroz koje ostvarujemo komunikaciju sa njima, kao što su internet prodavnica, podrška koju imaju na našoj zvaničnoj veb stranici. Trudimo se i da društvenim delovanjem u okviru zajednice prepoznamo teme i izazove sa kojima se susreću oni koji čine najosetljiviji deo svakog društva i da kroz različite aktivnosti pružimo podršku deci, osobama sa invaliditetom, sugrađanima koji se suočavaju sa posledicama klimatskih promena - kaže Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.

Forma Ideale preduzima aktivnosti koje obuhvataju donacije, sponzorstva, kao i različitu vrstu podrške lokalnim zajednicama i zainteresovanim javnostima, kao i učešće u širim društvenim inicijativama. Do sada je realizovano više od 400 donatorskih akcija, što kompaniju čini priznatim članom zajednice.

O trudu i zalaganju svih u kompaniji govore i nagrade koje su dodelili potrošači i relevantne instutucije – samo u 2021. dodeljene su nagrade Miljenik potrošača i Moj izbor. Kompanija je nosilac i brojnih drugih priznanja – TOP 50 za izuzetan kvalitet online komunikacije sa potrošačima 2021, kao i za najbolji sajt u 2020, Suprebrands, Najbolje iz Srbije, nagrade PKS i RPK Šumadije i Pomoravlja, Virtus za doprinos uključivanju ugroženih grupa, kao i drugih nagrada na domaćem i inostranim tržištima.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

UJUTRO MRAZ, TOKOM DANA MOGUĆE PADAVINE: Detaljna vremenska prognoza za subotu, 20. april