DAN I NOĆ PROVELI PO ČEKAONICAMA: Građani sa otkazanih letova iz Rima i Frankfurta za "Novosti"

A. Z. K. - I. K.

27. 06. 2022. u 08:23

SRPSKI lekari, 60 ginekologa i 20 ortopeda, koji su se vraćali sa kongresa u Lisabonu, ostali su zarobljeni u Frankfurtu. Njima je u subotu uveče otkazan let avio-kompanije "Lufthansa" kojim je iz ovog nemačkog grada trebalo da se vrate u Beograd. U Srbiju će se vraćati u turama.

ДАН И НОЋ ПРОВЕЛИ ПО ЧЕКАОНИЦАМА: Грађани са отказаних летова из Рима и Франкфурта за Новости

Frankfurt, Foto Privatna arhiva

Osim ovog, otkazani su mnogobrojni letovi ove kompanije za različite aerodrome, a kao razlog navodi se štrajk zaposlenih u "Lufthansi". Osim lekara, na aerodromu "Ćampino" u Rimu ostalo je zarobljeno i 200 naših putnika, kojima je otkazan let kompanije Wizz air.

Srpski doktori su sa kongresa putovali u različitim grupama, pojedini su uspeli da se vrate u Beograd još u subotu, dok je veliki broj njih ostao "zaglavljen" do zaključenja ovog broja.

One koji su ostali u Nemačkoj, kompanija "Lufthansa" u turama će vraćati u srpsku prestonicu, ukoliko se ukaže neko mesto na planiranim letovima.

Dejan Dimitrijević, lekar u GAK "Narodni front", sa svojim kolegama proveo je noć između subote i nedelje na aerodromu u Frankfurtu. Kako nam je ispričao, tek im je juče pre podne obezbeđen smeštaj u hotelu.

- Iz Lisabona smo krenulu u subotu, i kasnili smo sa dolaskom u Frankfurt možda pet minuta - govori Dimitrijević za "Novosti".

- Dok smo obavili sve procedure, u ponoć su zatvorili sve šaltere. Noć smo proveli na aerodromu. Sve ovo je mnoge od nas potpuno poremetilo i izbacilo iz koloseka, jer u Beogradu imamo obaveze. Sada smo u hotelu i čekamo da nam jave kada će se ukazati mesto na letovima za Srbiju.

Prema rečima naših doktora, otkazani let ka Beogradu nije usamljen primer. Prethodnih dana nisu realizovani polasci i ka drugim evropskim gradovima. Izgleda da je haos u avio-saobraćaju nastao zbog nedostataka radnika, tačnije zbog štrajkova koji su organizovani u nemačkoj avio-kompaniji.

Ortoped Nemanja Slavković rekao je, za "Novosti", da je iz Lisabona krenuo u petak, i njima je tokom leta u avionu najavljeno da im je povratak zakazan za subotu i da će krenuti iz Štutgarta. Po dolasku u Frankfurt niko nije mogao da im potvrdi ove informacije.

- U redovima za dobijanje informacija čekalo se i po nekoliko sati - rekao je doktor Slavković.

- U međuvremenu, šalteri su zatvoreni. Imali smo sreće da je žena iz turističke organizacije, koja je išla sa nama, uložila napor pa smo dobili vaučere za taksi i hotel.

Dejan Dimitrijević, Foto Z. Jovanović

Otišli smo u Majnc i tamo prenoćili, a posle smo se sami snalazili i tražili kombi prevoz i druge letove kako bismo došli u Beograd. Ja sam uspeo da se vratim u Srbiju u subotu po podne.

Osim ovih lekara, i 200 putnika iz Rima ostalo je tokom vikenda na aerodromu "Ćampino".

Oni su dobili tri poruke da će let za Beograd, koji je bio zakazan za subotu u 17.45, kasniti. U četvrtoj im je javljeno da se ipak otkazuje. U kompaniji Wizz air rekli su im da će im obezbediti noćenje u hotelu, ali ne i let za našu prestonicu. Niko im od zaposlenih u ovoj avio-kompaniji nije rekao kada bi oni mogli da se vrate svojim kućama.

Nemanja Slavković, Foto V. Danilov

Tokom boravka u Rimu i svih poteškoća, dobili su podršku naše ambasade. Ovim povodom oglasio se i ambasador Srbije u Italiji Goran Aleksić, koji je rekao da su naši građani smešteni u hotelima, ali da se čeka odgovor avio-kompanije.

KRENULI AUTOBUSIMA

AMBASADOR Srbije u Italiji Goran Aleksić izjavio je da je 77 putnika iz Srbije, koji su u Rimu čekali zbog otkazivanja prekjučerašnjeg leta "Viz era" za Beograd krenulo autobusima za Srbiju. On je za Tanjug rekao da su se oni izjasnili da žele da se autobusima vrate, a da će se ostali putnici vratiti danas ili sutra u privatnoj režiji.

"Nismo videli izglede za neki novi let 'Viz era'", dodao je Aleksić i izrazio zadovoljstvo što je nađeno rešenje.

Rim, Foto Instagram

OTKAZAN LET

KOMPANIJA "Er Srbija" bila je prinuđena da otkaže ju­čerašnji drugi let između Beograda i Londona zbog sma­njenog kapaciteta zemaljskog opsluživanja na aerodromu "Hitrou".

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima